امروز، آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ دانشگاه آزاد

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ دانشگاه آزاد از امروز آغاز می‌شود.

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت کنکور96 دانشگاه آزاد از امروز آغاز می شودبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جزئیات ثبت نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت رشته‌های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکترای حرفه‌ای سال 1396 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
 
شرکت‌کنندگان در این آزمون ها می‌توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از نتیجه آن مطلع شوند.

پذیرفته‌شدگان و ذخیره‌های همه رشته‌ها بدون توجه به زمان شروع به تحصیل مندرج در کارنامه اعلام نتایج، باید شخصاً در یکی از روزهای چهارشنبه (دوم اسفندماه) و پنجشنبه (سوم اسفند ماه) با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

گفتنی است؛ اعلام‌شدگان ذخیره باید در روزهای تعیین‌شده به واحدهای دانشگاهی مراجعه کرده و آمادگی خود را کتباً طبق فرم مخصوص و در قبال دریافت رسید از مسئولان مربوطه، برای ثبت‌نام اعلام کنند، سپس در ساعت 9صبح روز شنبه 5/12/96 به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام در کنکور96 

اصل دیپلم کامل متوسـطه یـا اصـل گـواهی قبـولی پایـان تحصیلات نظام قدیم متوسطه و یا اصل گواهی اتمـام دوره پـیش‌دانشگاهی نظام جدید متوسطه به همراه تصویر آنها، اصــل شناســنامه عکــس‌دار و دو بــرگ تصــویر از تمــام صفحات آن، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، 6 قطعــه عکــس 4*3 و اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص کننـده وضـعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته‌شدگان مرد ازجمله مدارک لازم جهت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان است.

همچنین مشمولان دیپلمـه‌ای کـه بـا اسـتفاده از تعهـدات خـدمتی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی از خدمت دوره ضرورت معـاف هستند و معافیت آنان پس از انجام تعهد مقرر صادر می‌شود، باید موافقت نامه رسمی از وزارتخانه یـا سـازمان متبـوع ارائه دهند.

شـاغلین نیروهـای نظـامی و انتظـامی جمهـوری اسـلامی ایران بایستی گواهی موافقـت و معرفـی سـازمان مربوطـه را ارائـه کنند.

شایان ذکر است پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نـام اینترنتـی شـرکت در آزمون، خـود را مشـمول مـاده واحـده مصـوب مجلـس شـورای اســلامی موضــوع اســتفاده از ســهمیه رزمنــدگان و ایثــارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربـوط بـه تعهدنامـه اسـتفاده از سـهمیه رزمنـدگان و ایثـارگران را تکمیـل و بـه واحـد یـا مرکـز دانشگاهی ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار