حاجی‌دلیگانی طی تذکری در صحن:

قوه قضاییه با حمله کنندگان به منازل مردم و قاتل نیروی انتظامی و بسیج قاطعانه برخورد کند

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه گفت: از قوه قضاییه انتظار می‌رود با حمله کنندگان به منازل مردم و همچنین قاتل نیروی انتظامی و بسیج قاطعانه برخورد کند.

قوه قضاییه با حمله کنندگان به منازل مردم و قاتل نیروی انتظامی و بسیج قاطعانه برخورد کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه مردم طی تذکری در صحن علنی امروز(چهارشنبه2اسفند ماه) گفت: برخی سعی دارند عظمت پرشور 22 بهمن را تحت شعاع قرار دهند که ما آن را محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: از قوه قضاییه انتظار داریم با حمله کنندگان به منازل مردم و به کسانی که آرامش مردم را بر هم زدند قاطعانه برخورد کرده و همچنین با قاتلان نیروی انتظامی و بسیج هم برخورد شود.

حاجی‌دلیگانی همچنین طی تذکری با استناد به ماده 79 آیین نامه و پاسخ به اظهارات کامران نماینده اصفهان بیان کرد: آقای کامران به نحوی نام شاهین‌شهر را در پشت میکروفن به کار برد که درست نبود، شاهین‌شهر دومین شهر باسواد کشور و با فرهنگ است که برای شناختن آن در روز تاسوعا و عاشورا ببینید که چگونه تمام قومیت‌ها عزاداری می‌کنند یا در روز 22 بهمن راهپیمایی می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: نباید حرف‌هایی از پشت میکروفن زد که مردم احساس کنند به آنها اهانت شده است، لذا امیدواریم از این پس شاهد این گونه موارد نباشیم؛ البته آقای کامران زحمت هم می‌کشند اما جای این حرف‌ها اینجا نبود.

وی تأکید کرد: از اینکه ایثارگران به شاهین‌شهر آمده و ساکن شوند استقبال و افتخار می‌کنیم، اما دعوت نامه و درخواستی از سوی شاهین‌شهر برای آنها ارسال نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار