در مقایسه با سال گذشته؛

افزایش 70 هزار تن برداشت نیشکر در خوزستان

مديرعامل شركت كشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی گفت: برداشت نیشکر در این مجتمع، 70 هزار تن نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گودرز مراد سلطانی، مديرعامل شركت كشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی بیان داشت: با پایان عملیات برداشت نیشکر در این مجتمع، از مجموع سطح 8 هزار و 200 هكتاری مزارع نيشكر، بيش از 750 هزار تن نيشكر برداشت گردید.

وی اذعان کرد: از 8 هزار و 200 هکتار مزارع نیشکر، برداشت این محصول نسبت به سال گذشته بیش از 70 هزار تن افزایش نشان می دهد.

سلطانی در ادامه اظهار داشت: امسال با برنامه‌ ریزی و تلاش همه کارکنان، تولید 83 هزار تن شکر با ضریب استحصال 11 درصد در شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی محقق شد که در مقایسه با سال‌های گذشته یک رکورد بی سابقه محسوب می شود.

مدير عامل شركت كشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی به برداشت سبز مزارع در این شرکت اشاره کرد و افزود: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۰ درصد از مزارع نیشکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی به صورت سبز برداشت گردید.

گودرز مراد سلطانی با اشاره به حرکت در مسیر برداشت سبز و توجه به مسائل زیست محیطی در این شرکت اذعان داشت: بیش از ۹۹ درصد پرسنل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی، بومی خوزستان هستند و عمده آن‌ها نیز از مناطق حدفاصل شادگان تا اهواز جذب شده‌اند.

انتهای پیام/گ

برداشت نیشکر در خوزستان 70 هزار تن افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.