امام جمعه مهدی شهر گفت: باید از فرصت خدمت به‌درستی برای رضای خدا استفاده کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدی شهر در آئین عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) گفت: هیچ عبادتی بالاتر از تفکر نیست و باید از فرصت خدمت به‌درستی برای رضای خدا استفاده کنیم.

وی افزود: خارج شدن از بعد معنوی ظاهرگرایی را به دنبال دارد بنابراین اگر انسانی به این درجه تنزل پیدا کرد یعنی از روح انسانیت خود فاصله گرفته است.

امام جمعه مهدی شهر تصریح کرد: کاش فاطمیه‌های ما به گونه ای بود که در پایان هر فاطمیه می‌توانستیم بگوییم چند درصد آسیب‌های اجتماعی کاهش‌یافته است.

حجت‌الاسلام محمد بارانی گفت: امروز دشمن در تلاش است تا با تضعیف ارزش‌های اسلامی انقلاب ایران را زیر سئوال ببرد بنابراین باید با تبیین الگوهای دینی نظیر فاطمه زهرا(س) توطئه‌های دشمن را در ایجاد هجمه‌های فرهنگی در کشور نقش بر آب کنیم.

وی اظهار داشت: مسئولان باید بدانند عمر خدمت بسیار کوتاه است و دیر یا زود این پست و مقام را باید تحویل دهند لذا در این فرصت اندک برای خدمت‌رسانی به مردم باید حداکثر استفاده را کرد و از سوی دیگر در برابر امتی که دلاورانه تا پای جان برای حفظ انقلاب خود ایستادگی کرده هموار کردن کار آنها کمترین پاسداشت خدمت محسوب می‌شود.

انتهای پیام / ق

مسئولان از فرصت خدمت به مردم برای کسب رضای خدا استفاده کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.