مقام صهیونیست: اگر سوریه با اسراییل صلح کرده بود، اکنون وضع بهتری داشت

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا گفت اگر سوریه طی سالهای گذشته با اسراییل صلح کرده بود، اکنون وضع بسیار بهتری داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، ایتامار رابینوویچ -- سفیر سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا -- گفت: اگر سوریه با اسراییل صلح کرده بود، هم‌اکنون وضع بسیار بهتری داشت.

وی در دیدار با هیئتی از یهودیان آمریکا گفت: اگر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه توافقنامه صلح با اسراییل را امضا کرده بود، می توانست از جنگ داخلی در کشور جلوگیری کند.

قابل ذکر است پیش‌تر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با تلویزیون 'بی بی سی عربی' گفته بود: خروج داعش از سوریه به معنی ورود ایران به این کشور است و تل آویو اجازه نمی دهد این اتفاق بیفتد.

همچنین نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یکی از بیمارستانهای نظامی این رژیم از چند تن از عناصر مسلح تروریست که پس از مجروح شدن در سوریه به اراضی اشغالی منتقل شده‌اند، عیادت کرد. در تصاویر منتشر شده از این ماجرا، نتانیاهو در حال دست دادن با عناصری است که پس از مجروح شدن در سوریه، به بیمارستان نظامی در جولان اشغالی منتقل شده‌اند.

گزارشها حاکی است از آغاز بحران و جنگ در سوریه صدها تن از عناصر مسلح تروریست پس از مجروح شدن، برای درمان به اراضی اشغالی منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/

حمایت اسراییل از معارضان سوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار