اسماعیلی خبر داد

برخورد سریع و قاطعانه دستگاه قضا با اخلالگران

رئیس دادگستری تهران گفت: با اشخاصی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند و نیروهای انتظامی را به شهادت می‌رسانند، با قاطعیت‌ برخورد خواهیم کرد.

برخورد سریع و قاطعانه دستگاه قضا با اخلالگرانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامحسین‌ اسماعیلی رئیس دادگستری تهران در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای ناجا حمله دراویش داعشی خیابان پاسداران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه قضا‌ وظیفه دارد تا در جهت پاسداری از جان و مال مردم با کسانی که اغتشاش می‌کنند و نظم و امنیت جامعه را برهم می‌زنند و نیروهای خدوم انتظامی را به شهادت می‌رسانند، برخورد قاطع و صریح داشته باشد.

وی افزود:به دادگاه‌ها و دادسراها ابلاغ شده است که با افراد دستگیر شده در حمله دراویش به ماموران ناجا در خیابان پاسداران به طور جدی و قاطعانه برخود شود.

رئیس دادگستری تهران گفت: سعی می‌کنیم  تا دستگیر شدگانی که جرمی را مرتکب نشده‌اند و یا جرم آن‌ها کم بوده است هرچه سریع تر آزاد شوند، همچنین با افرادی که جرایم خشن مرتکب شده‌اند نیز به سرعت برخورد می‌کنیم.

اسماعیلی تصریح کرد: با اشخاصی که در این حمله نقش اساسی داشتند و موجب شهادت چند تن از نیروهای انتظامی شدند برخورد قاطع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

صحبت‌های اسماعیلی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای ناجا حمله دراویش داعشی

برچسب ها: اخبار انتظامی ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۳۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
بیزحمت یه برخورد سریع هم برا معیشت ما بازنشستگان هم بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
برخوردبااخلال گران ایران عزیز و خون این شهدا فقط اعدام هست
آخرین اخبار