سعید جلیلی ؛

انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مولود حوزه های علمیه هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:انقلاب اسلامی به برکت اسلام ناب است که توانسته چهل سال به حرکت خود ادامه دهد.

انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مولود حوزه های علمیه هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سعید جلیلی در چهارمین همایش بین اللملی تحجر و اسلام امریکایی در مشهد افزود : انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی مولود حوزه های علمیه هستند و برای رشد  حوزه نقش بسیار پررنگی دارند.
.
وی گفت: دشمنان در برابر هر حرکت ناب، با ارعاب، تهدید و توسل به زور بدنبال متوقف کردن آن هستند چنانکه در پیروزی انقلاب اسلامی هم با انواع توطئه و ترور و جنگ تحمیلی قصد متوقف کردن انقلاب و نابودی آن را داشته است.


نماینده رهبری درشورای عالی امنیت ملی افزود: دشمنان بیداری اسلامی را یا تحریف یا سرکوب کردند، اما در برابر انقلاب اسلامی چهل سال است که نتوانسته اند کاری انجام دهند و امروز نظام اسلامی یک درخت تنومند است.

جلیلی گفت:دشمن متوجه شده است با جنگ و سخت افزار نمی‌تواند انقلاب اسلامی را نابود کند و می‌خواهد انقلاب را با تحریف از محتوای دینی و اسلامی خود خالی کند و راه آن تبلیغ اسلام لیبرال است.


وی با بیان اینکه گرفتن عنصر مبارزه از اسلام و مردم از اهداف دشمن است افزود: آن‌ها می‌خواهند حرکت‌های اصلی متوجه دشمن اصلی نباشد.


نماینده رهبری درشورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای برای ایران برنامه پخش می‌کنند تا انقلاب و تفکر انقلابی را منحرف کنند آن‌ها می‌دانند اندیشه انقلاب اسلامی یک خطر جدی برای آن‌ها است.


جلیلی گفت: دشمنان با تبلیغات بسیار می‌گویند نظام اسلامی ناکارآمد است، اما نمی‌گویند چرا این همه برنامه مهار راهبردی، برنامه تغییر نظام و برنامه ماهواره‌ای پخش می‌کنند آنهم برای نظامی که بقول آن‌ها ناکارآمد است.


وی افزود: نمی‌توانیم نسبت به آنچه در مسیر انقلاب رخ می‌دهد بی تفاوت باشیم، باید سایه به سایه رصد کنیم و مراقب باشیم اگر حرکتی در جهت تقویت نظام است تضعیف نشود و اگر یک حرکت خلاف شاخص‌های مقام معظم رهبری و مسیر صحیح انقلاب است هشدار دهیم.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید بگذاریم حرکت‌های اشتباه و فرآیند و برآیند کار‌ها طوری باشد که مقام معظم رهبری که همیشه به موقع دقیق و صحیح وظایف خود را انجام و هشدار‌های لازم را داده اند به جای ما عذرخواهی کنند.


جلیلی افزود: حرکت سیاسی انقلابی مبتنی بر آموزه‌های ناب، یک حرکت مستمر و همیشگی است. جریان حوزه انقلابی باید پا به پای ولایت و در بعد جنبه‌های سلبی و ایجابی حرکت کنند و نشان دهند که دین در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد این یعنی اینکه دین از سیاست جدا نیست.


وی گفت: همه ما در هر مسئولیتی باید وظایف خود را بشناسیم و ببینیم برای انجام وظایف و مسئولیت‌هایی که بر دوش داریم چه کاری انجام داده ایم.


چهارمین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انتهای پیام//ف.ج

برگزاری چهارمین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار