سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و واحد اهواز گفت: بسیج بر اساس قرآن و آموزه‌های دینی حرکت کرده و نقش موثر خود را درموفقیت‌های نظام اسلامی اثبات کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام فرج الله براتی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و واحد اهواز بیان داشت: امروز هرآنچه داریم به برکت رهنمودهای امام خمینی(ره) است چرا که بیانات ایشان همگی برگرفته از احادیث وتعالیم دینی بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) بسیج را شجره طیبه برشمردند چرا که درخت ویژگی خاصی داشته و ثمربخش است و به دیگران سود می رساند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اهواز ادامه داد: بسیج بر اساس قرآن و آموزه های دینی حرکت کرده و نقش موثر خود را در موفقیت های این نظام اسلامی در دهه های گذشته برای همگان اثبات کرده است.

وی بیان کرد: در سال های اخیر دشمن با تمام تجهیزات خود وارد جنگ علیه اسلام و شیعه شد اما بسیجیان علاوه بر این که در کشور خودمان مرزها را نگه داشتند، کشورهای منطقه را نیز از یوغ دشمن و داعش نجات دادند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اهواز افزود: یکی از ضرورت ها برای ساختن فردایی بهتر برای کشور ، حرکت بر اساس ارزش های دینی و انقلابی است.

حجت الاسلام براتی تصریح کرد: امید است این روحیه بسیجی در اساتید دانشگاه های استان نیز همواره زنده نگه داشته شود و ما نیز به عنوان یک بسیجی تمام شرایط لازم را برای رشد و اعتلای فرهنگ بسیجی فراهم خواهیم کرد.

وی عنوان داشت: ترویج فرهنگ بسیجی باید با رشد علمی و پژوهشی همراه شود و اساتید ما در کنار تدریس علم، این روحیه را نیز به نسل جوان منتقل کنند.

انتهای پیام/م

برای ساخت فردایی بهتر باید بر اساس ارزش های دینی و انقلابی حرکت کنیم

برچسب ها: بسیج ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.