برپایی نمایشگاه فروش بهاره استان گلستان

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت: نمایشگاه فروش بهاره استان گلستان از نیمه اسفند ماه در گرگان مرکز استان گلستان برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت: نمایشگاه فروش بهاره استان گلستان از شانزدهم تا بیست و یکم اسفندماه سال جاری به مدت ۶ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:هدف از برگزاری این نمایشگاه جلوگیری از افزایش سطح عمومی قیمت کالا‌های اساسی و حساس و ضروری و نیز تامین مایحتاج عموم جامعه به ویژه در ایام پایانی سال اعلام کرد.

حسینقلی قوانلو گفت: در این نمایشگاه هم نیاز‌های شب عید مردم عرضه خواهد شد و این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای عرضه تولیدات تولیدکنندگان داخلی و کالا‌های باکیفیت ایرانی خواهد بود.

وی افزود: قیمت کالا‌ها در کمیته قیمت گذاری نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفته و قیمت گذاری شده است و بسته به نوع جنس و کالا با قیمت مناسب در این نمایشگاه به فروش می‌رسند.

قوانلوگفت: همچنین برگزاری نمایشگاه‌های فروش بهاره به عنوان یکی از برنامه‌های تنظیم بازار شب عید به منظور ارائه محصولات با کیفیت مطلوب و با قیمت مناسب و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به ویژه در ایام پایانی سال است.

انتهای پیام/م
 

نمایشگاه فروش بهاره استان گلستان در گرگان برپا می شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.