فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان: شهید «قهاری سعید» یک الگوی تمام عیار برای جامعه و نسل جوان است.

شهید «قهاری سعید» یک الگوی تمام عیار برای جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شهید «قهاری سعید» یک الگوی تمام عیار برای جامعه و نسل جوان است و  در بحث‌های مدیریتی و ارتباط با مردم بی‌نظیر بود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه شهید «قهاری سعید» بسیار زیبا با خدا راز و نیاز می‌کرد، گفت: شهید «قهاری» در بحث‌های مدیریتی، ارتباط با مردم و ارتباط با زیردست بی‌نظیر بود و می‌توان از وجود ایشان در این عرصه‌ها به عنوان الگو و به نحو احسن استفاده کرد.

سردار مظاهر مجیدی در مراسم بزرگداشت سردار شهید «سعید قهاری سعید» شهید شاخص سال 96 استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: خداوند را شاکریم که بار دیگر توفیقی شد به مناسبت سالگرد یکی از سرداران بزرگ اسلام امروز گرد هم بیاییم و از برکات این شهید استفاده ببریم.

وی با بیان اینکه اعمال و رفتار شهید «قهاری» بر کسی پوشیده نیست، گفت: ایشان سال‌های سال برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در مناطق مختلف حضور داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: شهید «قهاری سعید» به عنوان یک الگو برای مجموعه بود و رفتار و کردار این شهید طوری بود که وقتی به مناطقی که ایشان حضور یافته می‌رویم همگی از این شهید بزرگوار به عنوان نیکی یاد می‌کنند.

وی گفت: شهید «قهاری سعید» به عنوان شهید سال 96 انتخاب شد و توفیقی بود که جلسات و مراسم‌های مختلفی در این استان از جمله نهاوند و اسدآباد برگزار شد که توانستیم گوشه‌ای از زندگی این شهید را معرفی کنیم.

سردار مجیدی ابراز داشت: شهید «قهاری» در بحث‌های مدیریتی، ارتباط با مردم و ارتباط با زیردست بی‌نظیر بود و می‌توان از وجود ایشان در این عرصه‌ها به عنوان الگو و به نحو احسن استفاده کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن تأکید بر ترویج سیره شهدا و ضرورت نشر آن در جامعه عنوان کرد: باید از زندگی شهید «قهاری سعید» و دیگر شهدا الگو برداری کرد و شهدا را به عنوان الگوی برای جوانان معرفی کرد.

انتهای پیام/د.ا

 شهید «قهاری سعید» یک الگوی تمام عیار برای جامعه و نسل جوان است

برچسب ها: ایثارگران ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.