معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

احساس مسئولیت‌ ها به‌ویژه در حوزه اجتماعی باید بیشتر باشد

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزدگفت:دولت باید پای خود را از بسیاری برنامه‌ها کناربکشد و عرصه را برای حضور مردم فراهم کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه خیران وجود دارد ولی در مواردی هنر استفاده از این ظرفیت‌، را نداشتیم که مردم ورود کنند و کمک‌کار باشند در واقع ورود دولت در خیلی از موارد موجب شده تا خیران از ورود به این حوزه‌ها خودداری کنند و کار را صرفاً دولتی ببینند.

طالبی افزود: بازدید هایی  را به صورت سرزده از مدارس داشتم متأسفانه جای تأسف دارد که برخی مدارس مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرند و تنها به موفقیت در کنکور بسنده شده و بسیاری از ضعف‌های مدارس ما پشت این واژه  پنهان‌شده است.

وی به حوزه اتباع و محرومیت‌های این قشر اشاره کرد و افزود: 
با وجود اینکه از سوی استانداری اعتباراتی گذاشته‌شده است با این‌حال مشکلات زیادی وجود دارد که باید با جدیت بیشتری پیگیری شود تا در سال‌های آیند مشکلات کمتری در این خصوص  وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد  با تأکید بر اینکه بسترها  برای ورود خیرین به  صحنه ها فراهم است و تنها نیاز به اعتمادسازی بیشتر است گفت: دستگاه‌ها هر پیشنهادی رادر این زمینه دارند که می‌تواند مشارکت‌ها را از سوی خیران بیشتر کنند به‌صورت مکتوب ارائه نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: دولت باید پای خود را از بسیاری برنامه‌ها و طرح‌ها کنار بکشد و عرصه را برای حضور مردم فراهم کند تا خیران بیشترین همکاری و همراهی را از سوی دولت ببینند تا امور را دنبال کنند.

انتهای پیام/غ

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت خیران در حوزه‌های اجتماعی


 




برچسب ها: استانداری ، خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار