در جلسه ستاد راهیان نور استان زنجان اعلام شد در ایام تعطیلات نوروز بیش از 5 هزار نفر از آحاد مردم استان به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،  درویش امیری استاندار زنجان در جلسه ستاد راهیان نور استان با برشمردن ارزشهای دفاع مقدس این ارزشها را مرهون خون شهدای انقلاب ، دفاع مقدس ومدافعین حرم و نقطه مشترک برای وحدت کشور دانست و حفظ این سرمایه معنوی را یک وظیفه همگانی دانست.
وی با تأکید بر اهمیت حفظ ارزش معنویت هشت سال دفاع مقدس افزود: شهدای انقلاب و دفاع مقدس تاریخ پرافتخار گذشته حال وآینده ماهستند.
رئیس ستاد راهیان نور استان همچنین خاطر نشان کرد : پارسال بیش از 7 و نیم میلیون مسافر از عوارضی استان تردد کرده اند.
سردار کرمی رئیس ستاد اجرایی راهیان نور استان هم در این جلسه با اشاره به اینکه بیش از هزار و 600 دانشجوی استان در ایام تعطیلات نورورزی به مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور اعزام خواهند شد از برنامه ریزی ها برای اعزام بیش از 5 هزار نفر از آحاد مردم استان در ایام تعطیلات نوروز به این مناطق هم خبر داد.
در این جلسه برخی از دستگاه های اجرایی استان هم از برنامه های خود برای همکاری بیشتر در برگزاری هرچه بهتر این اعزام کاروانها خبر دادند.


انتهای پیام /ک


اعزام زنجانی ها به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور

برچسب ها: نوروز ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.