هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس به دنبال ریکاوری در استادیوم آزادی/ استقلالِ آسیایی مقابل مدعیِ فولادی

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز‌های جمعه و شنبه، ۴ و ۵ اسفند با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

پرسپولیس به دنبال ریکاوری در استادیوم آزادی/ استقلالِ آسیایی مقابل مدعیِ فولادیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روزهای جمعه و شنبه با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود.

نفت تهران-صنعت نفت آبادان/ ساعت 15:30

شاگردان هومن افاضلی در هفته بیست و سوم توانستند تیم سپاهان را در خانه اش با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کنند. هم اکنون آنها با 23 امتیاز از 23 بازی در جایگاه دوازدهم قرار دارند.

به هر حال تیم نفت تهران قصد دارد با استفاده از میزبانی خود از سد تیم همنام آبادانی عبور کند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم شکست سنگینی برابر پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود متحمل شدند. به هر حال آنها برای جبران شکست به مصاف تیم همنام خود می روند اما کار سختی مقابل تیم متحول شده نفت تهران دارند.

تیم صنعت نفت آبادان با 29 امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد و این تیم در صورت برد تیم همنام تهرانی خود فقط یک پله در جدول رده بندی صعود می کنند.

مگنو باتیستا از تیم صنعت نفت آبادان و سامان آقا زمانی و عیسی آل کثیر از نفت تهران محرومان این بازی هستند.

مشکی پوشان دیار خراسان-سپاهان/ ساعت 15:30

تیم مشکی پوشان خراسان هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با 15 امتیاز همچنان در انتهای جدول قرار دارد.  

شاگردان عنایتی در وضعیت بحرانی به سر می برند و یکی از گزینه های سقوط به دسته یک هستند. البته عنایتی مدتی پیش از سرمربیگری مشکی پوشان استعفا کرد اما دوباره هدایت مشکی پوشان را برعهده گرفت.

رفت و برگشت عنایتی به تیم مشکی پوشان از نکات جالب توجه این تیم مشهدی به حساب می آید. به هر حال شاید اتفاقات رخ داده در کادر فنی مشکی پوشان شوکی به این تیم وارد کند و این تیم نتایج خوبی مقابل حریفان خود بدست می آورد.

در آن سوی میدان، زردپوشان اصفهانی وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و فقط یک امتیاز با قعر جدول فاصله دارند. آنها در هفته بیست و سوم در خانه خود برابر نفت تهران متوقف شدند و با 21 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارند.

شاگردان ابراهیم زاده 7 بازی مهم و حساس تا پایان فصل پیش رو دارند و برای بقا در لیگ برتر باید بازی های پیش رو را پیروز شوند. البته کار سختی تا پایان فصل پیش رو دارند.

به هر حال هر دو تیم در وضعیت بحرانی به سر می برند و به برد در این بازی نیاز مبرم دارند.

علی کریمی از سپاهان بازیکن محروم این بازی است.

 گسترش فولاد - پیکان / ساعت 15

تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی توانسته تا هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر 8 برد ،9 باخت ،21 گل زده و 26 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان فیروز کریمی تا به اینجای رقابت ها 30 امتیاز را کسب کردند و خود را در رده هشتم جدول جای دادند.

بازیکنان تیم گسترش فولاد در دیدار هفته بیست و سوم مقابل تیم تراکتورسازی شکست خوردند و بازی را با نتیجه 2 بر یک به حریف واگذار کردند.

شاگردان فیروز کریمی در صورت برد مقابل پیکان جایگاهشان تغییری نمی کند و در صورت باخت احتمال دارد یک تا پله به پایین جدول سقوط کنند.

در طرف مقابل تیم پیکان با هدایت مجید جلالی توانسته تا هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر با 35 امتیاز رده هفتم جدول را از آن خود کند.

شاگردان جلالی همچنین تا به اینجای رقابت ها 9 برد ،8 مساوی،6 باخت،24 گل زده و 20 گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

پیکانی ها در دیدار هفته بیست و سوم خود با قرار گرفتتن مقابل تیم مشکی پوشان خراسان توانستند این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند و بدون شک بازیکنان این تیم با روحیه بالا به مصاف شاگردان فیروز کریمی می روند.

تیم پیکان در صورت برد ممکن است چند پله در جدول صعود کند در غیر این صورت در جایگاه خود در رده هفتم باقی می ماند.

کنت ایکه چوکو و امیر روستایی را به دلیل مصدومیت جزئی در اختیار ندارند. همچنین ابوالفضل ابراهیمی نیز به این بازی نخواهد رسید و مهران موسوی نیز که پیش از اینها دچار مصدومیت شده بود، همچنان از ترکیب پیکانی‌ها دور است.

بدون شک نبرد تاکتیکی آقا فیروز و آقا معلم دیدنی خواهد بود و هر دو سرمربی بازیکنان خود را برای برد به میدان می فرستند.

سپید رود رشت _ سایپا / ساعت 15

تیم فوتبال سپید رود رشت با هدایت علی کریمی توانسته تا به اینجای رقابت ها 20 امتیاز کسب و رده چهاردهم جدول را از آن خود کند.

سپید رودی ها تا هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر 5 برد ،5 مساوی،13 باخت،20 گل زده و 32 گل خورده را در کارنامه به ثبت رساندند.

شاگردان علی کریمی در دیدار هفته بیست و سوم مقابل استقلال شکست سنگینی را با نتیجه 3 بر صفر متحمل شدند و بدون شک بازیکنان سپید رود برای جبران باخت به دنبال این هستند تا برابر سایپا به پیروزی برسند.

بازیکنان سپید رود رشت در صورت برد مقابل سایپا می توانند تا 2 پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند در غیر این صورت آنها با باخت تا یک پله در جدول سقوط می کنند.

در آن طرف سایپایی ها نیز با هدایت علی دایی توانسته اند تا هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر 10 برد ،8 مساوی،5 باخت،27 گل زده و 28 گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

شاگردان علی کریمی با کسب 38 امتیاز رده چهارم جدول را بدست آورده اند.

بازیکنان تیم سایپا با برد پر گل 4 بر 2 در هفته بیست و سوم مقابل تیم ذوب آهن به دنبال این هستند تا در دیدار برابر سپید رود نیز به پیروزی برسند.

سایپایی ها در صورت برد مقابل سپید رود رشت می توانند جایگاه خود را تا 2 پله در جدول ارتقا دهند و به رده دوم جدول برسند.

بدون شک تقابل علی کریمی و علی دایی در هفته جاری جذاب و حواشی های زیادی را نیز به همراه خواهد داشت.

تیم فوتبال سپیدرود برای سقوط نکردن و سایپا برای کسب سهمیه آسیایی روز جمعه به میدان می روند.

دیدارهای روز شنبه:

پرسپولیس-استقلال خوزستان/ ساعت 18:30

سرخپوشان پایتخت در 2 بازی اخیر خود به مصاف آبی پوشان تهرانی و اهوازی می روند و در صورت پیروزی در این 2 بازی قهرمانی زود هنگام خود را جشن می گیرند.

شاگردان برانکو نتایج خوبی در لیگ برتر بدست آوردند و با ذوب آهن تیم دوم اختلاف 16 امتیازی دارند.  آنها می توانند با برد برابر آبی پوشان تهرانی و اهوازی قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کنند.

سرخپوشان پایتخت با وجود موفقیت در لیگ برتر فوتبال در آسیا نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. آنها در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بریک برابر السد قطر شکست خوردند اما همچنان با کسب 3 امتیاز در رتبه دوم قرار دارند.

به هر حال برانکو باید از لحاظ روحی و روانی، بازیکنان را برای 2 بازی حساس پیش رو آماده کند تا قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کنند.

با توجه به اینکه این بازی قبل از دربی 86 برگزار می شود شاید برانکو به بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد تا آنها آماده بازی با استقلال رقیب دیرینه خود شوند.

علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده 2 اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت برابر استقلال خوزستان، دربی پایتخت را از دست می دهند. براین اساس باید با احتیاط کامل بازی کنند تا بتوانند برابر آبی پوشان پایتخت به زمین مسابقه بروند.

سید جلال حسینی هم به علت محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان نیست.

در آن سوی میدان، آبی پوشان اهوازی از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارند و بازیکنان چند روز اعتصاب کردند و با صحبت های سرمربی تیم موافقت کردند که در تمرینات شرکت کنند.

تیم استقلال خوزستان با 20 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر دارد.

پارس جنوبی جم-تراکتورسازی/ ساعت 15:30

تیم پارس جنوبی جم با 37 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و برای ماندن در بالای جدول باید این بازی را پیروز شود.

به هر حال شاگردان تارتار قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برد برابر تراکتورسازی جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی با 28 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. این تیم با هدایت ساغلام نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است و در هفته بیست و سوم هم توانست در دربی تبریز پیروز شود.

پیروزی تراکتورسازی در دربی تبریز باعث شده است که ساغلام میان هواداران این تیم تبریزی محبوب شود.

البته تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد مناسبی نداشته است و با 2 شکست در انتهای جدول گروه A قرار دارد. به هر حال به نظر کارشناسان تیم تراکتورسازی در میان نمایندگان کشورمان از شانس اندکی برای صعود به مرحله بعد این رقابت ها دارد.

به هر حال ساغلام باید به بازیکنان خود روحیه بدهد تا شکست سنگین برابر الغرافه قطر را فراموش کنند و برابر پارس جنوبی جم با آمادگی کامل حاضر شوند.  

فولاد خوزستان _استقلال تهران / ساعت 16

تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت پورموسوی توانسته تا هفته بیست و سوم لیگ برتر 9 برد،11 مساوی،3 باخت،25 گل زده و 19 گل خورده را در کارنامه به ثبت رسانده است.

شاگردان پورموسوی همچنین تا به اینجای رقابت ها با 38 امتیاز رده سوم جدول را از آن خود کرده اند.

فولادی ها پس از تساوی صفر بر صفر در هفته بیست و سوم مقابل استقلال خوزستان بدون شک به دنبال این هستند تا در دیدار روز شنبه برابر استقلال به برد دست پیدا کنند.

بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در صورت برد مقابل استقلال یک پله صعود و رده دوم را بدست می آورند اما آنها در صورت باخت یک تا دو پله سقوط خواهند کرد.

در طرف مقابل آبی پوشان تهرانی موفق شدند تا هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر 9 برد ،8 مساوی،6 باخت ،27 گل زده و 12 گل خورده را بدست آورند.

شاگردان شفر با کسب 35 امتیاز رده 6 جدول را از آن خود کردند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از برد 3 بر صفر در هفته بیست و سوم مقابل سپید رود رشت به دنبال این هستند تا در بازی برابر فولاد به پیروزی برسند و با برد و کسب 3 امتیاز جایگاه خود را در جدول تا یک تا دو پله ارتقا دهند.

بدون شک تقابل شفر و پورموسوی جذاب خواهد بود چرا که هر دو تیم برای رسیدن به جایگاه های بالای جدول تلاش می کنند.

ذوب آهن _ پدیده / ساعت 15:30

تیم فوتبال ذوب آهن با هدایت امیر قلعه نویی تونسته تا هفته بیسست و سوم رقابت های لیگ برتر 10 برد ،8 مساوی،5 باخت،34 گل زده و 27 گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

ذوبی ها با کسب 38 امتیاز تا به اینجای رقابت ها رده دوم جدول را نیز از آن خود کردند.

بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن با باخت سنگین خود در هفته بیست و سوم برابر سایپا بدون شک به دنبال کسب پیروزی برابر پدیده هستند.

شاگردان قلعه نویی در صورت برد مقابل پدیده می توانند جایگاه خود را در رده دوم جدول ثبیت کنند در غیر این صورت ذوبی ها با باخت جایگاه خود را از دست می دهند و یک تا 2 پله سقوط می کنند.

در طرف مقابل تیم پدیده با سرمربیگری مهاجری توانسته تا به اینجای رقابت ها 23 امتیاز کسب و در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.

بازیکنان تیم فوتبال پدیده تا هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر 7 برد ،8 مساوی،8 باخت،28 گل زده و 28 گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

پدیده ای ها با باخت یک بر 2 برابر پارس جنوبی جم بدون شک به دنبال پیروزی برابر ذوب آهن هستند و این تیم در صورت برد در جایگاه خود می ماند و در صورت باخت هم تا یک در جدول سقوط می کند.

بدون شک مهاجری و قلعه نویی برای حفظ جایگاه های خود در جدول رقابت ها برای کسب 3 امتیاز به میدان می روند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار