هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال؛

استقلال و پرسپولیس با سرخابی‌های جنوب تمرین دربی می‌کنند

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز شنبه پنجم اسفندماه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز شنبه پنجم اسفندماه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود، که در مهمترین مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران به مصاف هم می‌روند.

پرسپولیس-استقلال خوزستان/ ساعت ۱۸:۳۰

سرخپوشان پایتخت در ۲ بازی اخیر خود به مصاف آبی پوشان تهرانی و اهوازی می‌روند و در صورت پیروزی در این ۲ بازی قهرمانی زود هنگام خود را جشن می‌گیرند.

شاگردان برانکو نتایج خوبی در لیگ برتر بدست آوردند و با ذوب آهن تیم دوم جدول اختلاف ۱۶ امتیازی دارند. آن‌ها می‌توانند با پیروزی برابر آبی پوشان تهرانی و اهوازی قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کنند.

سرخپوشان پایتخت با وجود موفقیت در لیگ برتر فوتبال در آسیا نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. آن‌ها در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بریک برابر السد قطر شکست خوردند، اما همچنان با کسب ۳ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند.

برانکو باید از لحاظ روحی و روانی، بازیکنان را برای ۲ بازی حساس پیش رو آماده کند تا قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کنند.

با توجه به اینکه این بازی قبل از دربی ۸۶ برگزار می‌شود شاید برانکو به بازیکنان اصلی خود استراحت بدهد تا آن‌ها آماده بازی با استقلال رقیب دیرینه خود شوند.

علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده ۲ اخطاره هستند و در صورت دریافت کارت زرد برابر استقلال خوزستان، دربی پایتخت را از دست می‌دهند. براین اساس باید با احتیاط کامل بازی کنند تا بتوانند برابر آبی پوشان پایتخت به زمین مسابقه بروند.

سید جلال حسینی هم به علت محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان نیست.

در آن سوی میدان، آبی پوشان اهوازی از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارند و بازیکنان چند روز اعتصاب کردند و با صحبت‌های سرمربی تیم موافقت کردند که در تمرینات شرکت کنند.

تیم استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد و برای بقاء در لیگ برتر نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد، اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر دارد.

پارس جنوبی جم-تراکتورسازی/ ساعت ۱۵:۳۰

تیم پارس جنوبی جم با ۳۷ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و برای ماندن در بالای جدول باید در این بازی را پیروز شود.

شاگردان تارتار قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با پیروزی برابر تراکتورسازی جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشند.

در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی با ۲۸ امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. این تیم با هدایت ساغلام نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است و در هفته بیست و سوم هم توانست در دربی تبریز پیروز شود.

پیروزی تراکتورسازی در دربی تبریز باعث شده است که ساغلام میان هواداران این تیم تبریزی محبوب شود.

البته تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد مناسبی نداشته است و با ۲ شکست در انتهای جدول گروه A. قرار دارد. به نظر کارشناسان، تیم تراکتورسازی در میان نمایندگان کشورمان از شانس کمتری برای صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها برخوردار است.

ساغلام باید به بازیکنان خود روحیه بدهد تا شکست سنگین برابر الغرافه قطر را فراموش کنند و برابر پارس جنوبی جم با آمادگی کامل حاضر شوند.

فولاد خوزستان _استقلال تهران / ساعت ۱۶

تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت پورموسوی توانسته تا هفته بیست و سوم لیگ برتر ۹ برد،۱۱ مساوی،۳ باخت،۲۵ گل زده و ۱۹ گل خورده را در کارنامه ثبت کند.

شاگردان پورموسوی همچنین تا به اینجای رقابت‌ها با ۳۸ امتیاز رده سوم جدول را از آن خود کرده اند.

فولادی‌ها پس از تساوی صفر - صفر در هفته بیست و سوم مقابل استقلال خوزستان به دنبال این هستند تا در دیدار روز شنبه برابر استقلال به پیروزی دست پیدا کنند.

بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در صورت پیروزی مقابل استقلال یک پله صعود و رده دوم را بدست می‌آورند، اما آن‌ها در صورت باخت یک یا 2 پله سقوط خواهند کرد.

در طرف مقابل آبی پوشان تهرانی موفق شدند تا هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر ۹ برد،۸ مساوی،۶ باخت،۲۷ گل زده و ۱۲ گل خورده را در کارنامه ثبت کنند.

شاگردان شفر با کسب ۳۵ امتیاز رده ۶ جدول را از آن خود کردند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۳ بر صفر در هفته بیست و سوم مقابل سپیدرودرشت به دنبال این هستند تا در بازی برابر فولاد به پیروزی برسند و با پیروزی و کسب ۳ امتیاز جایگاه خود را در جدول تا یک تا 2 پله ارتقا دهند.

تقابل شفر و پورموسوی جذاب خواهد بود چرا که هر 2 تیم برای رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول تلاش می‌کنند.

ذوب آهن _ پدیده / ساعت ۱۵:۳۰

تیم فوتبال ذوب آهن با هدایت امیر قلعه نویی توانسته تا هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر ۱۰ برد،۸ مساوی،۵ باخت،۳۴ گل زده و ۲۷ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

ذوبی‌ها با کسب ۳۸ امتیاز رده دوم جدول را نیز از آن خود کردند.

بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن با باخت سنگین خود در هفته بیست و سوم برابر سایپا به دنبال کسب پیروزی برابر پدیده هستند.

شاگردان قلعه نویی در صورت پیروزی مقابل پدیده می‌توانند جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کنند در غیر این صورت ذوبی‌ها با باخت جایگاه خود را از دست می‌دهند و یک تا ۲ پله سقوط می‌کنند.

در طرف مقابل تیم پدیده با سرمربیگری مهاجری توانسته تا ۲۳ امتیاز کسب و در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.

بازیکنان تیم فوتبال پدیده تا هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر ۷ برد،۸ مساوی،۸ باخت،۲۸ گل زده و ۲۸ گل خورده را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

پدیده ای‌ها با باخت 2 بر یک برابر پارس جنوبی جم به دنبال پیروزی برابر ذوب آهن هستند و این تیم در صورت پیروزی در جایگاه خود می‌ماند و در صورت باخت هم تا یک در جدول سقوط می‌کند.

بدون شک مهاجری و قلعه نویی برای حفظ جایگاه‌های خود در جدول رقابت‌ها برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
پرسپولیس عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
ان شالله استقلال قهرمان ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
ان شالله استقلال قهرمان ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
درود بر استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
فقط تیم محبوب من استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
پرسپولیس اگر بخواهد حتی با ذخیره ها هم می تواند استقلال هشتم جدول را بازهم 6 تایی بکند.
آخرین اخبار