همراه باشهدا؛

زندگی نامه شهید میرمحرم موسوی

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید میرمحرم موسوی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید میرمحرم موسوی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهید میرمحرم موسوی در روستای سید تاج الدین خوی از توابع شهرستان خوی در سال 1337 در یک خانواده مومن به دنیا آمد .شهید در نامه ای مینویسد شما را قسم به خون عزیزان تان میدهم که هرگز و ابداً از امام روی برنگردانید که اگر چنین کنید در ورطه هلاکت خواهید افتاد.و در جایی چنین وصیت میکند کسانی که از مرگ میترسند که امیدی نداشته باشند ما به خدا امید داریم و او را برای خودمان هدف قرار داده ایم اوست خدایی مهربان و با گذشت که حتماً ما را مورد عنایت خود قرار خواهد داد.سر لانجام شهید در عملیات بیت المقدس به فیض شهادت نائل گردید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید میرمحرم موسوی 

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار