علت واژگونی 2 اتوبوس مشخص شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا علت واژگونی 2 اتوبوس را که صبح امروز اتفاق افتاد، تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: درحادثه اول حوالی ساعت ۳:۵۰ در کیلومتر ۴۵ محور آباده به اصفهان در شمال استان فارس یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۱۶ سرنشین از جاده خارج شد که در این حادثه ۲ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

وی با بیان اینکه اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی آسیا سفر تهران بود که از شیراز به سمت پایتخت در حال تردد بود، گفت: برابر نظر کارشناسان پلیس راه استان، عدم توجه به جلو راننده اتوبوس علت واژگونی اتوبوس بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حادثه دیگری در کیلومتر ۷۹ محور‌ کرمان - یزد حوالی ساعت ۶:۱۰ بامداد، یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۱۶ سرنشین به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، واژگون شد که در این حادثه یک نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی ۱۷ پیک صبا بود، گفت: این اتوبوس از زاهدان به سمت یزد در حرکت بود که دچار این سانحه شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بارش برف و باران در بسیاری از محورهای کشور هم اکنون گزارش شده است از رانندگان درخواست کرد ضمن رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی حتما در محورهای برفگیر و کوهستانی، تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ و غذای گرم و پتو به همراه داشته باشند و از شتاب و عجله خودداری کنند تا به سلامت به مقصد برسند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات واژگونی 2 اتوبوس 

برچسب ها: حوادث ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
امیدوارم شاهد حوادث تلخ در جامعه نباشیم
آخرین اخبار