باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

فیلم‌هایی که هنوز اکران نشده‌اند!

از سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر تا کنون فیلم‌هایی هستند که هنوز به دلایل مختلف اکران نشده‌اند.

جشنواره فیلم فجر و فیلم‌هایی که هنوز اکران نشده‌اند!به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اتمام جشنواره فیلم فجر عوامل فیلم های حاضر در آن تلاش می کنند تا فیلمشان در بهترین زمان ممکن اکران شود؛ حال اینکه تا چه حد موفق می شوند بستگی به عوامل متعددی دارد.

در این میان فیلم هایی هستند که به دلایلی چون عدم تمایل سازندگان، مشکلات ممیزی، نبود زمان مناسب، اعمال سلیقه های برخی مدیران و ... موفق به اکران نمی شوند و به نوعی بلاتکلیف می مانند.

البته به لیست اکران نشده فیلم های جشنواره فیلم فجر می توان فیلم های تولید شده ای را که موفق به حضور در جشنواره نشدند، نیز اضافه کرد.

در این گزارش به فیلم های اکران نشده ای می پردازیم که از سی و سومین جشنواره فیلم فجر موفق به اکران عمومی نشدند:

فیلم های «تگرگ و آفتاب» رضا کریمی، «قول» محمدعلی طالبی، «چاقی» راما قویدل از سی و سومین جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» فرزاد موتمن، «به دنیا آمدن» محسن عبدالوهاب از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، فیلم های «سوفی و دیوانه» مهدی کرم پور، «فراری» علیرضا داودنژاد، «پشت دیوار سکوت» مسعود جعفری جوزانی، «شماره 17 سهیلا» محمود غفاری، «چراغ های ناتمام» مصطفی سلطانی و انیمیشن «رهایی از بهشت» از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آثاری هستند که تا به این لحظه موفق به اکران نشده اند.

با نگاهی به این لیست می توان دریافت، سهم فیلم های اکران نشده سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بیشتر از دو دوره قبل است. باید دید مسئولان مربوط چه تدابیری برای اکران این فیلم ها می‌اندیشند. البته به نظر می رسد بخشی از فیلم های سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر هم به این لیست افزوده می شود.

 

انتهای پیام/

کدام فیلم های جشنواره ای هنوز اکران نشده اند؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۲:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
خدا کنه زودتر اکران شود
آخرین اخبار