نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کشور امنیت می‌خواهد و مردم امنیت خویش را دوست دارند، اخلال‌گران امنیت باید گوشمالی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه استکبار دشمن ما هست، ایام فاطمیه به ما درس داد که پای ارزش‌ها بایستیم، گفت: ما در صورت شرایط سخت و سنگین هم نمی‌توانیم اسلام را رها کنیم، جنگ ما با دشمن جنگ کوثر و ابتر است.

وی با اشاره به اخلال در تهران توسط عده‌ای به نام دراویش، افزود: باید از این افراد انتقام گرفت، کشور امنیت می‌خواهد و مردم امنیت خویش را دوست دارند، اخلال‌گران امنیت باید گوشمالی شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلاتی بیکاری و معیشت مردم، گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند: ما در عدالت از مردم عقب ماندیم.

آیت‌الله طبرسی با اشاره به مشکلاتی که مردم در کشور دارند، افزود: مردم بدون توجه به این مشکلات علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند به این دلیل که این انقلاب برآمده از اسلام و اهل بیت است.

وی با بیان اینکه مردم به شدت در دوران طاغوت مشکل داشتند، گفت: بسیاری از سرمایه کشور را در زمان خروج از کشور خارج کردند و در حال حاضر از این سرمایه در حال استفاده هستند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به استقلالی که کشور پس از انقلاب اسلامی دارد، افزود: دشمن چشم ندارد این استقلال را ببیند، بعد ۹ دی فتنه‌های زیادی کردند، در حال حاضر به نام دراویش اغتشاش کردند و اقدامات داعشی انجام دادند و جوانان ما را با وضع نامناسبی به شهادت رساندند باید با این افراد برخورد شود.

آیت‌الله طبرسی افزود: ملاحظه و رأفت اسلامی دیگر تمام شد باید با آن‌ها برخورد شود، نوبت تبلیغ برای این افراد به اتمام رسیده است، مسؤولان باید با اخلال‌گران، برخورد کرده و ملاحظه‌ای به خرج ندهند.

وی گفت: دشمنان ما نمی‌خواهند امنیت داشته باشیم، داعش را به همین دلیل ایجاد کردند، ما همه باید سفارش مقام معظم رهبری نسبت به مردم را جدی بگیریم و اجازه ندهیم که سفره مردم کوچک شود

انتهای پیام/آ

گوشمالی اخلال‌گران امنیت ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.