برگزاری نشست کمیته فرهنگی هیئت اسکیت کرمان

نشست کمیته فرهنگی هیئت اسکیت استان و شهرستان کرمان با حضور اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در این نشست که با حضور معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، رییس هیئت اسکیت شهرستان کرمان، مشاور مشارکت هاى اجتماعى هیئت استان و مسئولان کمیته هاى فرهنگی هیئت اسکیت استان و شهرستان کرمان برگزار شد، با تأکید بر لزوم راه اندازی کمیته فرهنگی در همه ی هیئت ها، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و توان بالای اعضای کمیته فرهنگی هیئت اسکیت استان و شهرستان کرمان، این هیئت حاضر است تا همسو با سیاست هاى معاونت فرهنگی و امور جوانان استان کرمان گام بردارد.

در ادامه، بحث راه اندازی کارگروه فرهنگی اداره کل با حضور اعضا مطرح و پس از بحث و اظهار نظر در این خصوص مقرر شد تا این مهم بررسی و در صورت تایید مقامات مسئول راه اندازی شود .

در پایان این نشست 2 ساعته، مراسم قرعه کشی مسابقه فرهنگی هیئت اسکیت استان کرمان که به مناسبت دهه مبارک فجر 1396 برگزار شده بود، انجام و نیلوفر حیدری به عنوان برنده خوش شانس کمک هزینه سفر به مشهد مقدس معرفی شد.

 نامبرده از امروز جمعه 4 اسفند جاری به مدت یک هفته فرصت دارد با شماره 09215493119 تماس گیرد تا به منظور اعزام، هماهنگی هاى لازم با وی انجام شود.

یادآور می شود: از سوى معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز به کلیه شرکت کنندگانی که در این مسابقه شرکت کرده و به تمام سوالات پاسخ صحیح داده اند یک جلد کتاب هدیه می شود، لذا افراد می توانند برای هماهنگی با شماره 09215493119 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ب

نشست کمیته فرهنگی هیئت اسکیت استان و شهرستان کرمان با حضور اعضا برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار