قوه قضائیه در هفته ای که گذشت؛

دستور ویژه دادستان کل کشور به معاون حقوق عمومی برای پیگیری علت سقوط هواپیما/توضیحات دادستان در خصوص تصاویر خودکشی ها در زندان و دستگیری 27 دلال ارز

مهمترین اخبار و رویدادهای قوه قضائیه را از بیست و هشتم تا سوم اسفند را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قوه قضائیه در هفته ای که گذشت، شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

کیفرخواست عامل شهادت 3 نفر از مأموران ناجا صادر شد

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای عامل شهادت 3 نفر از مأموران ناجا به اتهام قتل عمد خبر داد.

عده‌ای در خیابان پاسداران قلدرمآبانه مقابل پلیس ایستادند/ عوامل اصلی آشوب تا رسیدگی کامل به پرونده به هیچ وجه آزاد نمی‌شوند

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه گفت: عده‌ای به صورت قلدرمآبانه و برخلاف قانون می‌خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند.

 

واکنش تعزیرات به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرانفروشی در پارک‌ها

بهمن حسن بیگی معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات استان تهران گفت: گرانفروشی تخلف است و برای واحد‌های صنفی که اقدام به گرانفروشی می‌کنند، پرونده تعزیراتی تشکیل می‌شود.

 

دستور ویژه دادستان کل کشور به معاون حقوق عمومی برای پیگیری علت سقوط هواپیما

حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور با صدور پیامی، از معاون حقوق عمومی خواست با تشکیل کارگروهی علت حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج را بررسی کند.

 

توضیحات دادستان در خصوص تصاویر خودکشی ها در زندان و دستگیری 27 دلال ارز

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران از بازداشت 27 دلال ارز طی روزهای اخیر خبر داد و اثربخش بودن چنین اقداماتی از سوی دادسرا را منوط به تعطیلی صرافی‌های غیرمجاز دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار