سرهنگ اعلاقلی پور خبر داد

سارقان لوازم داخل خودرو به دام پلیس افتادند

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری دو سارق لوازم خودرو در جریان تعقیب و گریز و در نهایت شلیک ماموران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ سعید اعلاقلی پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت:ساعت ۲:۳۰ بامداد دیروز ماموران گشت کلانتری گلبرگ حین گشت زنی در خیابان ۱۲۰ تهرانپارس به دو سرنشین خودرو مزدا ۳ سفید رنگ مشکوک شدند.

وی افزود:در بررسی پلاک خورو مشخص شد این خودرو چند روز قبل سرقت شده است. بلافاصله ماموران به راننده خودرو دستور ایست دادند، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس متواری شد.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ افزود:در جریان تعقیب و گریز راننده به سمت میدان امام حسین فرار کرد که ماموران پلیس برای متوقف کردن خودرو مجبور به استفاده از سلاح شدند. افسر پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کرد که راننده همچنان به فرار خود ادامه داد.

وی ادامه داد:سرانجام مامور کلانتری با رعایت قانون، اقدام به شلیک به سمت خودرو کرده و لاستیک‌ها و سپر خود را هدف قرار داد. پس از تیراندازی مامور پلیس، خودرو کنترل خود را از دست داد و با درخت برخورد کرد.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: ماموران گشت پلیس بلافاصله راننده را دستگیر کرده و سرنشین دیگر خودرو با فرار از محل به داخل یک ساختمان نیمه کاره در خیابان چمن فرار کرد که ماموران با ورود به  ساختمان،متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ اعلاقلی پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: متهمان در کلانتری به سرقت لوازم خودرو اعتراف و مدعی شدند با استفاده از خودرو مزدا ۳ سرقتی در شرق تهران پرسه زده و اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می‌کردند.

انتهای پیام/

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار