رقابت 140 اثر از 28 استان در جشنواره ملی تئاتر

دبیر ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از رقابت 140 اثر از 28 استان کشور در این جشنواره خبر داد.

رقابت 140 اثر از 28 استان در جشنواره ملی تئاتربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید مرتضی حسینی مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، به عنوان دبیر ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از رقابت 140 اثر از 28 استان کشور در جشنواره رقابت 140 اثر از 28 استان در جشنواره ملی تئاتر خبر داد.

حسینی با اعلام این خبر افزود: مرحله بازبینی ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار از سه شنبه 24 بهمن آغاز شده است و هیئت انتخاب جشنواره ششم متشکل از اردلان شجاع کاوه، محمود فرهنگ، افسانه زمانی، مجید امرایی و توحید معصومی است.

دبیر ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با اشاره به تعداد آثار شرکت کننده در جشنواره خاطرنشان کرد: پس از مرحله اول که بازخوانی متون 570 اثر نمایشی بوده است در مرحله بازبینی 140 گروه نمایشی از 28 استان کشور باهم به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان اضافه کرد: در حال حاضر بازبینی گروه‌های نمایشی استان‌ها به صورت فیلم و استان تهران و البرز به صورت زنده در اداره تئاتر با همکاری و مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل اداره تئاتر در حال انجام است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد شهید ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار