مرادیان در ترکیب اصلی فولادخوزستان/حامد لک روی سکو‌های غدیر

احسان مرادیان، دروازه بان دوم تیم فولاد خوزستان در ترکیب اصلی تیمش مقابل استقلال تهران قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در ادامه رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد خوزستان میزبان استقلال تهران است.شاگردان پورموسوی تمام تلاششان را می کنند تا با کسب امتیاز از شاگردان وینفرد شفر، به کسب سهمیه آسیا نزدیکتر شوند.

استقلال هم پس از پیروزی مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا روحیه خوبی دارد و امیدوار است با شکست سرخ پوشان به رده های بالایی صعود کند.

فولاد خوزستان برای دیدار فردا ( شنبه ) با آبی پوشان محرومی ندارد اما میلاد بدرقه و حامدلک به دلیل مصدومیت در فهرست 18 نفره حضور ندارند.

لک طبق گفته فولادی ها به دلیل شرایط فنی از فهرست بازیکنان این تیم خارج شده و البته مصدومیت جزئی هم دارد و قرار است از احسان مرادیان در دیدار با استقلال در درون دروازه استفاده شود. این بازیکن متولد شهریور 1373 است و سابقه پوشیدن پیراهن تیم های جوانان و بزرگسالان استقلال اهواز و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد و در ابتدای لیگ پانزدهم به فولاد پیوست . مرادیان در دو سال گذشته کمتر از 20 بازی برای سرخ پوشان انجام داده و حالا امیدوارست در بازی مقابل استقلال، توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

البته حامد لک هم قرار است فردا ( شنبه ) در ورزشگاه غدیر حاضر شود و دیدار تیمش مقابل شاگردان شفر را از نزدیک ببیند.

دیدار تیم های فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران فردا ( شنبه ) و از ساعت 18:30 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام/

فولادی ها بدون محروم مقابل استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار