توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه‌های غیرانتفاعی امروز اعلام می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نتایج مرحله دوم تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه‌های غیر انتفاعی عصر امروز اعلام می‌شود.

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی امروز اعلام می شودحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشوردر گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده نتایج مرحله دوم تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته عصر امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

وی یادآور شد: مرحله تکمیل ظرفیت در مراکز سطح 2 ، سطح 3 دانشگاه های غیر انتفاعی سراسر کشور بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده انجام می شود و مراکز دانشگاهی تهران و استان های کشور در این مرحله از تکمیل ظرفیت حضور نداشتند.

توکلی افزود: ظرفیت پذیرش این دانشگاه ها ۸۵۶ نفر است که بر اساس آمار ۵۸۴ نفر در این مرحله انتخاب رشته کرده اند.

وی ادامه داد: همه پذیرفته شدگان در تکمیل ظرفیت می توانند در روزهای دوشنبه و سه شنبه،  هفتم و هشتم  اسفند ۹۶ با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به دانشگاه های محل قبولی خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه های غیرانتفاعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
بسم الله الرحمن الرحیم .
اگر از ظرفیت فراوان آموزشی چند رسانه ای استفاده شود و برای دروس واقعا سخت کانال تلویزیونی ایجاد شود نتیجه میشود این که به جای چهل سال آینده تنها در ۴ ماه ارتقا رتبه علمی برسیم . همه میدانیم امروزه حضور در کلاس تنها وقت را هدر میدهد . اما ۲۴ ساعته میتوان فیلم آموزش ریاضی تماشا کرد . اگر نگاه خود به اموزش را وسعت دهیم این روش را از فردا اعمال میکنیم. چون ما نیازمند استفاده از چند رسانه ای در آموزش هستیم . اگر نکنیم عقب میمانیم و ضعیف میشویم .
آخرین اخبار