مسئول سازمان بسیج مداحان کشور عنوان کرد؛

همایش سراسری مسئولین بسیج مداحان استان ها برگزار می‌شود

همایش دو روزه مسئولین استانی سازمان بسیج مداحان 8 و 9 اسفند ماه برگزار می گردد .

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛مجتبی روشن‌روان مسئول سازمان بسیج مداحان کشور ، با اعلام خبر برگزاری اولین همایش سراسری مسئولین سازمان بسیج مداحان اظهار داشت: این همایش دو روزه با حضور مسئولین سازمان بسیج مداحان استانی و همچنین با حضور یک مداح اثرگذار، یک شاعر آیینی ، یک مدیر هیئت و مسئول بسیج مداحان خواهر از هر استان، 8 و 9 اسفندماه درسالن همایش مجموعه 5آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزارمی شود.

وی گفتگو و هم اندیشی با مسئولین استانی سازمان بسیج مداحان را از جمله اهداف این همایش خواند و گفت: یکی از اهدافی که ما در این همایش دنبال می کنیم، توجیه و توضیح برنامه های سال آینده سازمان بسیج مداحان است، چرا که استان ها، بازوهای اجرایی سازمان هستند.

مسئول سازمان بسیج مداحان گفت: ما می خواهیم این همایش فراتر از یک ابلاغ برنامه باشد، بر همین اساس هدف اصلی ما ایجاد دغدغه، بیان وضعیت موجود، وضعیت مطلوب و وضعیتی که قرار است به آن برسیم و در نهایت تبیین مسیر و راه برای رسیدن به نقطه قابل قبول جامعه مداحی کشور می باشد.

روشن‌روان در ادامه افزود: باتوجه به کثرت مجموعه هایی که به جامعه مداحی ورود کردند و در حال فعالیت هستند، ما با کمبود نیرو مواجه نیستیم اما لازم است اثربخشی در کارها ارتقا یابد تا خیلی بهتر اثر فعالان این عرصه در جامعه نمود داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخشی از سازمان بسیج مداحان مربوط به هیأت های مذهبی است، گفت: به همین دلیل ما خواستیم تا از هر استان یک مداح ، یک مدیر هیئت و یک شاعر آیینی اثرگذار نیز در همایش حضور داشته باشند. در واقع می خواهیم این عزیزان با دغدغه های ما آشنا شده و بعد در استان خود به کمک بسیج مداحان آمده و در جهت پیشبرد برنامه ها یاری رسان ما باشند.

مسئول سازمان بسیج مداحان در خاتمه بیان کرد: سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، دکترحمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانده کل سپاه ، حاج منصور ارضی ، حجت الاسلام میرزا محمدی از جمله چهره های شاخصی هستند که در این همایش دو روزه حضور داشته و به سخنرانی می پردازند.

انتهای پیام/

تلاش سازمان بسیج مداحان برای دغدغه‌مندی جامعه مداحان کشور

 

برچسب ها: سازمان بسیج ، مداحان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار