دبیر اجرایی همایش ملی وقف و علم و فناوری؛

نخستین همایش ملی «وقف و علم و فناوری» برگزار می‌شود

جعفر زارع گفت: نخستین همایش ملی «وقف و علم و فناوری» ۹ اسفندماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزارمی شود.

نخستین همایش ملی «وقف و علم و فناوری» برگزار می‌شودبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛جعفر زارع؛ دبیر اجرایی همایش ملی وقف و علم و فناوری با اشاره به برگزاری نخستین همایش ملی وقف و علم و فناوری در ۹ اسفندماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: مدت سه سال است که روزی را به نام وقف و علم و فناوری در تقویم داریم.

وی افزود: شاهد سیر بلوغ در مفهوم علم و فناوری هستیم و در سال ۹۱ در راستای جهت‌دهی موقوفات به سمت نیازهای روز جامعه با همکاری سایر کمیته‌های همیاری و سازمان اوقاف و امور خیریه پیش رفتیم و تمام اتفاقات موثری که در کشور در این خصوص شاهد هستیم، نتیجه این تلاش است.

دبیر اجرایی همایش ملی وقف و علم و فناوری با اشاره به اینکه در این موضوع به سرمایه انسانی نیاز داریم و نمی‌توانیم تمام بودجه‌ها را بر دوش دولت بیندازیم، تاکید کرد: مردم از مفاهیم وقف استفاده و سرمایه‌های انسانی را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه در مشهد ۳۳ موقوفه داریم که به سمت علم و فناوری جهت‌دهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: محورهای همایش تبیین ضرورت توسعه وقف علم و فناوری، بهبود نظام مدیریت وقف علم و فناوری، الگوی توسعه و اجرایی‌سازی گفتمان وقف علم و فناوری و نقش علم و فناوری در احیاء و ارتقای بهره‌وری موقوفات است.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری همایش ملی وقف و علم و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار