فوق ستاره مصری‌ها در تیم ملی مراکش

مهاجم تیم الاهلی مصر قرار است به تیم ملی مراکش دعوت شود تا این تیم را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همراهی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی مراکش که یکی از حریفان ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه محسوب می شود، با هدایت هره رنار در صدد جمع آوری بهترین بازیکنان کشورش است و بر همین اساس، آنها قصد دارند تا ولید آزارو را به تیم ملی کشورشان دعوت و از این بازیکن در بزرگ ترین آوردگاه جهانی فوتبال استفاده کنند.

آزارو تا سال 2017 در تیم الجدیدی مراکش بازی می کرد و سپس به الاهلی مصر رفت و پس از درخشش در این تیم مدنظر رنار قرار گرفته تا به لیست نهایی مغربی ها برای حضور در جام جهانی بپیوندد.

ولید شماره 9 الاهلی مصر است و در 32 بازی گذشته موفق به زدن 23 گل شده است و حالا مسئولان فدراسیون مراکش که نمی خواستند نام او فاش شود، بیان کردند که اگر ولید آزارو با همین روند به درخشش ادامه دهد به تیم ملی این کشور برای حضور در جام جهانی دعوت می شود.

این بازیکن سابقه حضور در تیم B مراکش را دارد و در این تیم 13 بازی  کرده است و موفق به زدن 9 گل هم شده است.

گفتنی است، مراکش مهاجمان زیادی از جمله بین شرفی ( الهلال عربستان )، خالد بطیب ( مالاتیا اسپور ترکیه )، رشید آلویی ( نیس فرانسه ) ، یوسف العربی ( الدحیل قطر ) و ... دارد و باید دید رنار در پایان به چه بازیکنی برای حضور در ترکیب ثابت تیمش اعتماد می کند.

مراکش در جام جهانی و گروه B با ایران همگروه است و شاگردان رنار و کی روش باید در نخستین بازی به مصاف هم می روند. این مسابقه ساعت 19:30 جمعه 25 خرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/

یک ل‍ژیونر دیگر در تیم ملی مراکش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار