امیرحسین صدیق و سعید امیرسلیمانی به سریال راما قویدل پیوستند

انتخاب بازیگران سریال خانواده دکتر ماهان ادامه دارد و به تازگی امیرحسین صدیق و سعید امیرسلیمانی به این مجموعه اضافه شدند.

امیرحسین صدیق و سعید امیرسلیمانی به سریال راما قویدل پیوستندبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتخاب بازیگران سریال تلویزیونی خانواده دکتر ماهان ادامه دارد و چهار بازیگر جدید به جمع بازیگران این سریال افزوده شدند.

ارسطو خوش رزم، امیرحسین صدیق، سعید امیرسلیمانی و راضیه برومند بازیگران جدید این سریال هستند و پیشتر حضور لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، امین زندگانی، بهرام شاه محمدلو و حدیث فولادوند در این سریال قطعی شده بود.

فیلمبرداری سریال خانواده دکتر ماهان پس از نهایی شدن لیست بازیگران در روزهای پیش رو آغاز می شود.

خانواده دکتر ماهان داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می‌کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است.

از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

این مجموعه تلویزیونی به سفارش سیمافیلم ساخته می شود.

قویدل ساخت مجموعه هایی همچون سریال گمشده، دیوار شیشه ای، شب میگذرد، دولت مخفی، رویای گنجشک ها و روح اله را در کارنامه خود دارد.

برخی عوامل سریال خانواده دکتر ماهان عبارتند از:

تهیه‌کننده: بهروز خوش‌رزم، کارگردان: راما قویدل، مدیر تولید: علی شیرمحمدی، نویسنده: نسیم خُراشادی‌زاده، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلانزاده، طراح صحنه و لباس: سهیلا نعمتی، طراح چهره‌پردازی: عبدالله اسکندری، برنامه‌ریز: سامرند معروفی.

انتهای پیام/

چهار بازیگر جدید به سریال خانواده دکتر ماهان  پیوستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار