کریمی مطرح کرد؛

کانون‌های پرورش فکری، محل آموزش مهارت و شناسایی استعداد‌های کودکان

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: کانون‌های پرورش فکری محلی برای شناسایی استعداد‌ها و آموزش مهارت‌های لازم به کودکان هستند.

کانون‌های پرورش فکری، محل آموزش مهارت و شناسایی استعداد‌های کودکانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران صبح امروز در مراسم سالگرد کانون های فکری و فضاهای پرورشی که در کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح برگزار شد، اظهار کرد: تهران با وجود داشتن 22 کانون پرورش فکری از پتانسیل و توانمندی بسیار خوبی برخوردار است، به طوریکه شناسایی استعدادها و توانمندی های موجود در بین دانش آموزان از جمله اهداف اصلی فعالیت کانون های تربیتی و پرورشی محسوب می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر هنرستان ها، کانون های پرورشی فکری هم باید به محلی برای آموزش مهارت تبدیل شوند و این کانون ها باید عرصه یادگیری مهارت ها و اجرای آن در جامعه به وسیله دانش آموزان شود.

کانون پرورش فکری سبب خودباوری دانش آموزان می شوند

کریمی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی سبب بهبود روابط فردی و اجتماعی شده و دانش آموزان در کنار هم توانمندی های خود را شناسایی می کنند، عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرایطی را فراهم کرده تا همه باهم شرایط شاد زیستن را فراهم کنیم و به نظرم کانون ها محلی است که هیجانات دانش آموزان را که برخی از اوقات تاثیر منفی می گذارد، کنترل و باعث شاد زیستن آنها می شود.

وی با بیان اینکه شاد بودن و شاد زیستن حق همه ماست، تاکید کرد: کانون پرورش فکری سبب خودباوری دانش آموزان شده و بحث اقتصاد مقاومتی را عملیاتی می کنند و این کانون ها به دنیا ثابت می کنند که ایرانیان پویا و سازنده بوده و به تنهایی می توانند نیازمندی های خود را برطرف کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار