هیأت کاراته استان اصفهان در لیگ کاراته بانوان کشور مقام دوم و بهترین تیم کاتا را از آن خود کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته پایانی سوپر لیگ کاراته بانوان جمعه 4 اسفندماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و تیم بیمه تعاون با کسب 3 پیروزی دیگر مجموع اندوخته خود را به عدد 42 رساند و قهرمان این فصل لیگ شد.

هیات کاراته اصفهان با 36 امتیاز در مکان دوم ایستاد و پیام نور مرکزی با 27 امتیاز سوم شد و نفت امیدیه با 24 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت، ضمن آن‌که تیم آوای رزم با 15 امتیاز پنجم شد و وحدت ایران با 12 امتیاز در جای ششم ایستاد.

تیم بیمه تعاون 29 بر صفر نارین صنعت آریا را برد، سپس 26 بر 3 هیات کاراته اصفهان را مغلوب کرد و در یک دیدار معوقه از مرحله سوم دور برگشت 29 بر صفر تیم آوای رزم را مغلوب کرد و تیم پیام نور مرکزی 16 بر 12 آوای رزم را برد و در دیگر دیدار 23 بر 6 باشگاه حامی را شکست داد.

در دور بعدی رقابت‌ها هیأت کاراته اصفهان 27 بر یک نفت امیدیه را مغلوب کرد و باشگاه حامی 17 بر 12 تیم وحدت ایران را برد و وحدت ایران با نتیجه 18 بر 11 از تیم نفت امیدیه شکست خورد و آوای رزم 29 بر صفر از سد تیم نارین صنعت آریا گذشت.

گفتنی است در پایان این رقابت‌ها نفرات و تیم‌های برتر معرفی شدند که در کاتای تیمی تیم هیات کاراته اصفهان با ترکیب زهره میرزاخانی، مریم کریمی و فاطمه چیذری با 325 امتیاز به عنوان تیم برتر معرفی شد و در وزن آزاد نیز بهنوش نجفی از هیأت کاراته اصفهان با 205 امتیاز به‌عنوان بهترین تیم و بهترین ورزشکار انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.