سرپرست خدمات شهری شهرداری کرمان؛

خانه‌تکانی را به روز‌های پایانی سال موکول نکنید

سرپرست خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: شهروندان خانه‌تکانی و دور ریختن زباله‌های ناشی از آن را به روز‌های پایانی و هفته‌ی آخر سال موکول نکنند.

شهروندان خانه‌تکانی را به روز‌های پایانی سال موکول نکنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محسن پوراسماعیلی، سرپرست خدمات شهری شهرداری کرمان گفت: مردم در روز‌های آخر سال اقدام به تمیز کردن خانه‌ها و دور ریختن وسایل اضافه می‌کنند، بسیار مطلوب است، اما تقاضا داریم خانه‌تکانی را به روز‌های پایانی و هفته‌ی آخر سال موکول نکنند؛ چراکه انبوه زباله‌ها در این روزها، اشکالاتی را در خدمت‌رسانی و جمع‌آوری زباله در شهر به وجود می‌آورد.

وی افزود: اغلب مردم هنگام خانه‌تکانی، وسایل بلااستفاده‌ی خود را بیرون از منزل می‌گذارند؛ توصیه‌ی ما این است که این وسایل را به افراد نیازمندی که می‌شناسند، بدهند.

پوراسماعیلی با تاکید بر ضرورت تفکیک زباله در مبدا تصریح کرد: از مردم تقاضا داریم هنگام خانه‌تکانی، انواع زباله‌های‌تر و خشک، زباله‌های کاغذی، فلزی و پلاستیکی خود را جداسازی کنند و اگر حجم زباله‌های تفکیک‌شده زیاد بود، با شماره‌ی ۳۳۱۲۶۵۲۵ تماس بگیرند تا همکاران ما در سازمان پسماند به منزل آن‌ها مراجعه کرده و زباله‌های تفکیک‌شده را تحویل بگیرند.

وی افزود: علاوه بر این، شهروندان برای تحویل کتاب و کاغذ‌های باطله می‌توانند با سازمان پسماند تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

خانه تکانی ها را به روزهای پایانی سال واگذار نکنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.