دایر بودن مدارس خوزستان تا آخرین روز اسفندماه

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان از دایر بودن مدارس در استان تا آخرین روز اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  یوسف داوودی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان گفت: با توجه به لزوم استمرار فعالیت های آموزشی و استفاده بهینه از روزهای باقیمانده سال، مدارس خوزستان تا آخرین روز اسفندماه دایر هستند.

وی بیان داشت: باید خانواده ها و دانش آموزان در این خصوص توجیه شوند تا بتوانیم بخشی از آسیب های ناشی از تعطیلی های مدارس به دلیل پدیده ریزگردها را جبران کنیم.

داوودی گفت: مدارس 20 منطقه آموزشی در خوزستان طی سال تحصیلی درگیر پدیده ریزگردها و وارونگی هوا شدند و باید برای روزهای باقیمانده سال برنامه ریزی های منسجمی داشته باشیم و با مدیریت زمان و ارائه راهکارهای عملی عقب ماندگی ناشی از این تعطیلات را جبران کنیم.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش خوزستان افزود: برگزاری کلاس های فوق برنامه در روزهای تعطیل و در شیف مخالف، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و خیرین آموزشی، بهره گیری از نرم افزارهای آموزشی، حذف برنامه های جانبی نظیر اردوها و برنامه های تفریحی در مدارس، آموزش خانواده ها ،  استفاده از ظرفیت پژوهشسراها و .... از راهکارهایی است که توسط معاونت های آموزش متوسطه و آموزش ابتدایی مناطق درگیر پدیده ریزگردها ارائه شده است.

داوودی بیان داشت: همه این راهکارها باید متناسب با شرایط مناطق و نواحی آموزش و پرورش  بومی سازی شوند و برای اجرا به یک برنامه عملیاتی تبدیل شوند.

وی همچنین تصریح کرد: بازدید های استانی در روزهای پایانی سال 96 و روزهای آغازین سال 97  به صورت گسترده صورت می گیرند و لازم است که  فعالیت آموزشی در طی این روزها در مدارس برقرار باشد.

انتهای پیام/م

مدارس خوزستان تا آخرین روز اسفندماه دایر هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.