دستگیری عاملان آدم ربایی جوان ۲۶ ساله در مشهد

عاملان آدم ربایی جوان ۲۶ ساله که به خاطر اختلاف مالی این فرد را به گروگان گرفته بودند در مشهد دستگیر شدند.

دستگیری عاملان آدم ربایی جوان ۲۶ ساله در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش ربایش مرد ۲۶ ساله  به فوریت‌های پایسی ۱۱۰  تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد و بررسی‌های پلیسی درباره ربایش مرد متاهل ادامه داشت که فردی در تماس تلفنی با اطرافیان مرد جوان در خواست یک قطعه چک به مبلغ ۷۰ میلیون تومان در قبال آزادی گروگان را داشت.

 
سردار کریمی افزود: در پی این درخواست متهمان، تیم تجسس کلانتری شفا تحقیقات خود را ادامه دادند و پس از چند ساعت، آدم ربایان در تماس تلفنی دوباره درخواست یک قطعه چک به مبلغ ۱۵ میلیون تومان را در قبال حل اختلاف مالی خود با گروگان را داشتند.
 
وی گفت: با توجه به این که متهمان نتیجه‌ای از تماس‌های تهدید آمیز خود نگرفته بودند ساعت ۲ بامداد روز بعد، گروگان تماس گرفت و می‌گفت: اگر پول فراهم کنید این‌ها آزادم خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود:با این تماس  پرونده وارد مرحله جدیدی شد و با دستور قضایی، کارآگاهان مبازه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بررسی‌های پرونده علمی خود را ادامه داند.

سردار قادر کریمی تصریح کرد: با این تماس کاراگاهان پلیس آگاهی سه متهم پرونده را دستگیر و گروگان را از چنگ آنان رها کردند.

وی گفت: تحقیقات برای روشن شدن ابعاد مبهم این پرونده و ربایش مرد جوان که برابر شواهد و ادله موجود به خاطر اختلافات مالی رخ داده است، ادامه دارد.

انتهای پیام//ف.ج
 

رهایی جوان 26 ساله از چنگ گروگانگیران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار