مدیرکل بهزیستی مازندران از پرداخت تسهیلات خوداشتغالی از ۵ میلیون تا ۱۵ میلیون تومان به زنان سرپرست خانوار استان خبرداد.

سید سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت  : سازمان بهزیستی با آموزش فنی و حرفه‌ای زمینه را برای اشتغالزایی مددجویان فراهم کرده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: این تسهیلات ۴ درصدی خود اشتغالی به منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار‌ها این سازمان پرداخت می‌شود.

وی افزود: ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات امسال برای اشتغال زنان سرپرست خانوار  استان زیر پوشش سازمان بهزیستی درنظر گرفته شده است.

آرام با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار زنان سرپرست خانوار در استان زیر پوشش سازمان بهزیستی هستند، افزود: ۶ هزار و ۱۸ زن سرپرست خانوار تحت پوشش خدمات مستمر کمک هزینه زندگى دریافت می‌کنند و ۷ هزار و ۲۸۷ زن سرپرست خانوار از خدمات حمایتی غیر مستمر برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه میزان دریافتی در خانواده یک نفره ۵۳ هزار تومان تا سقف ۱۰۰ هزار تومان است گفت: امسال این میزان در خانواده‌ای با چهار عضو و با جمع یارانه دریافتی از دولت، میانگین آن ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان شده است.

وی افزود: ۲ هزار و ۸۶ نفر از این زن سرپرست خانوار از بیمه شدگان تامین اجتماعی می‌باشند که تا پنج سال دیگر بازنشسته خواهند شد و از مستمری بازنشستگی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام /ر

تسهیلات خود اشتغالی به زنان سرپرست خانوار مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.