رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: رسالت اصلی نمایشگاه‌ها باید توسعه بنگاه‌های تولیدی و خدماتی، توسعه صادرات محصولات استان و کشور و معرفی تکنولوژی‌های جدید و برتر باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمد دره‌وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان صبح امروز در چهارمین جلسه کمیته بررسی و صدور مجوز نمایشگاهی استان گفت: جمع‌کردن رویه ناصواب نمایشگاه‌های بدون مجوز، تمرکز برتمام نمایشگاه‌های برپا شده در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان و ساماندهی مجوز برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی از اولویت اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه برگزاری نمایشگاه است.

وی عنوان کرد: رسالت اصلی نمایشگاه‌ها باید توسعه بنگاه‌های تولیدی و خدماتی، توسعه صادرات محصولات استان و کشور، معرفی تکنولوژی‌های جدید و برتر، جذب گردشگران مختلف و در نهایت گام نهادن در توسعه همه جانبه در استان باشد.

دره‌وزمی گفت: برگزاری نمایشگاه در کردستان باید منطبق بر واقعیات استان باشد، لذا نباید در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی اقدام به تغییر گروه کالایی، اقدام به فروش کالا، برگزاری بی‌کیفیت نمایشگاه و اقدامات خارج از عرف و قانون بعمل آید.

وی تاکید کرد: شرکت‌های مجری برگزاری نمایشگاه باید با اقدام درست و حرکت در راستای بازاریابی برای خدمات و کالاهای تولیدی استان، جذب شرکت‌های قوی و مطرح کشور و استفاده از علم روز در راستای هرچه پربارتر برگزار کردن نمایشگاه‌ها اقدام نمایند.

انتهای پیام/ د م

برگزاری نمایشگاه در کردستان منطبق بر واقعیات استان باشد

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.