بارش برف در ارتفاعات و احتمال مسدود شدن محور تاراز

رئیس پلیس راه خوزستان از احتمال مسدود شدن محور اندیکا به تاراز تا ساعات آینده خبر داد.

سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی احتمال بارش برف در این منطقه وجود دارد از این رو به دلیل لغزنده بودن بیش از حد مسیر شاید تا ساعات آینده ممنوعیت تردد در محور اندیکا- تاراز اعلام شود.

وی افزود: هر چند در حال حاضر تردد خودروها بدون ممنوعیت است اما اتوبوس ها اجازه تردد در این محور را ندارند.

دولتشاهی ادامه داد: خوشبختانه با وجود بارش هایی که تقریبا در تمام راه های مواصلاتی استان وجود دارد حادثه خاصی تا این لحظه اتفاق نیافتاده و ترافیک روان است و تنها محور امیدیه – دیلم به طور کامل مسدود شد .

رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص علت مسدودیت محور امیدیه– دیلم عنوان کرد: سال گذشته بر اثر بارش های صورت گرفته پلی که در این نقطه قرار داشت تخریب شد و پل جدید به دلیل سهل‌انگاری ناتمام ماند و احداث نشد و اکنون کنارگذر مجاور این پل تخریب‌شده نیز دچار ریزش شده است به همین دلیل از صبح امروز این مسیر مسدود گردید و تا زمانی که آب پایین نیامده مسیر مسدود باقی می ماند.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار داشت: مسیرهای جایگزین برای این محور مسدود شده امیدیه - ماهشهر- هندیجان – دیلم برای سفر به بوشهر و مسیر آغاجاری – بهبهان برای سفر به شیراز می باشد.

وی بیان کرد: همچنین از روز گذشته به دلیل احتمال ریزش کوه در محور اندیکا - تاراز، تردد اتوبوس‌ها در این محور ممنوع اعلام شده است. بنابر پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش برف در محور اندیکا - تاراز محتمل است و در این صورت ممکن است که تردد خودروهای سواری نیز در این محور ممنوع اعلام شود.

انتهای پیام/و

مسدود شدن محور امیدیه – دیلم به دلیل تخریب پل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.