رییس هیات کشتی استان کرمانشاه؛

سالهاست که به دنبال جذب اسپانسر می گردیم

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه از برنامه های هیات کشتی استان در سال ۹۷ خبر داد گفت: سالهاست که به دنبال جذب اسپانسر می گردیم.

محمدحسین محبی رییس هیات کشتی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  گفت:  شرکت پالایش نفت کرمانشاه در سال ۹۷ کلیه هزینه ها و مخارج سالیانه هیات کشتی استان را تقبل می کند که این اقدام در نوع خود بی نظیر و نجات بخش کشتی استان است.

وی ادامه داد: همچنین هیات کشتی استان در سال آینده می تواند با نام  این شرکت  در لیگ برتر تیم داری کند که این اقدام، هم به کشتی گیران استان انگیزه می دهد و هم مشتاقان ورزش کشتی در استان را به سالن های مسابقات می کشاند.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: سالهاست که به دنبال جذب اسپانسر می گردیم اما تا کنون موفق به جذب اسپانسری اینچنینی که همه هزینه های هیات را تقبل کند، نشده بودیم.

وی با اشاره به هزینه های سنگین هیات کشتی در طول سال، گفت: استان کرمانشاه بیش از ۲۰ هزار نفر کشتی گیر بیمه شده دارد و در طول سال بیش از ۳۰ تا ۴۰ تیم به مسابقات داخلی و خارجی اعزام می کند که با بودجه های اندک فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان هرگز نمی توان کاری از پیش برد.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در پایان  بیان کرد: مردم کرمانشاه عاشق کشتی هستند و این را در مسابقات جام جهانی گذشته که کرمانشاه میزبان بود به خوبی نشان دادند، بنابراین نیاز دارد که بیش از اینها برای آن هزینه کنیم  و با کسب نتایج ارزشمند کشوری، آسیایی و جهانی پاسخگوی حمایت های ارزشمند باشیم.

انتهای پیام/ز

استان کرمانشاه بیش از ۲۰ هزار نفر کشتی گیر بیمه شده دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.