اجرای طرح نوروزی پلیس هرمزگان از 25 اسفند

طرح نوروزی پلیس بیست و پنجم اسفند در هرمزگان اجرا می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،سرهنگ محمد باقر سلیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: طرح نوروزی پلیس بیست و پنجم اسفند در هرمزگان اجرا می شود .

وی افزود: درطرح نوروزی که تا 15 فروردین ادامه دارد ، 400 نیروی پلیس ، 60 تیم سواره و 240 پاس پیاده ثابت در معابر استان و تیم خودرویی درون شهری تامین امنیت و پوشش ترافیک سفرهای پایان سال را به عهده دارند .
سرهنگ محمد باقر سلیمی افزود: دراین طرح همه دستگاه های امدادی و خدماتی استان آماده تامین امنیت سفرهای مسافران نوروزی به استان هستند.
وی گفت :شهروندان و مسافران در ایام نوروز از برپایی چادر در معابر اصلی و حاشیه جاده های اصلی خودداری کنند و در پارک ها و معابری که تدارک دیده شده است اسکان کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان افزود : مسافران همچنین برای خرید از مراکز تجاری پرتردد و دیدن ساحل از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
سرهنگ محمد باقر سلیمی با اشاره به کاهش 9 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان افزود: ضروری است مردم و همه دستگاه ها و نهاد ها برای کاهش تلفات ناشی از رانندگی با پلیس همکاری کنند.
وی گفت: در یازده ماه امسال موتورسیکلت سواران و عابران پیاده دو گروه پرخطر در تلفات ناشی از حوادث رانندگی درون شهری هستند .
وی افزود: 46 درصد از تلفات رانندگی در استان در حوزه درون شهری مربوط به موتورسواران و 28 درصد مربوط به عابران پیاده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از مسئولان شهری خواست خدمات ویژه عابران پیاده از جمله ساخت روگذر و زیرگذرهای عابر پیاده، روشنایی و نظافت پل های عابر پیاده و همچنین نصب گذرگاههای عابر پیاده را برای استفاده مردم در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ز

آغاز طرح نوروزی پلیس در هرمزگان از 25 اسفند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.