استاندار کرمانشاه با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی با مدیریت هوشمندانه توانست نا آرامی های اخیر را مدیریت کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  امروز یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان فناوری و اطلاعات انتظامی استان کرمانشاه اظهارداشت: در رخ داد هایی که چند وقت گذشت پیش آمد نیروی انتطامی جلو دار بود و عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشت.

وی افزود: در موضوع ناآرامی های اخیر سردار امان اللهی و دیگر اعضای شورای تامین خیلی خوب توانستند مدیریت کنند و آرامش را به جامعه باز گردانند.

 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خدمات نیروی انتظامی به زلزله زدگان گفت: زلزله شوک خیلی سختی بود که ۵ هزار میلیارد تومان خسارت به همراه داشت و می توانست از لحاظ امنیتی نیز مشکلاتی را در جامعه ایجاد کند.

بازوند تاکید کرد: نیروی انتظامی امنیت مناطق زلزله زده را به خوبی مدیریت کرد و آرامش را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورد.

در ادامه این مراسم سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به روند ساخت ساختمان فناوری و اطلاعات گفت: این ساختمان که با یک سوم بودجه مورد نظر ساخته شده است، بخش فناوری اطلاعات استان شامل دوربین های کنترلی و دیگر بخش ها را ساماندهی می کند.

انتهای پیام/ز

 

افتتاح ساختمان فناوری و اطلاعات نیروی انتظامی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.