اجرای برنامه‌های مفرح برای میهمانان نوروزی در ایلام

معاون استاندار ایلام در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ایلام از اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای میهمانان نوروزی در این استان خبر داد.

اجرای برنامه‌های مفرح برای میهمانان نوروزی در ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛  معاون استاندار ایلام در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ایلام اظهار کرد: اعضای ستاد تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم را برای استقبال از میهمانان نوروزی می‌اندیشند و در ایام تعطیلات نوروز با ایجاد فضای مناسب، برنامه‌های شاد و مفرحی برای مسافران و گردشگران نوروزی فراهم کنند.

 احمد کرمی معرفی اماکن اسکان گردشگران را یکی از ضروریات این حوزه دانست و گفت: باید نظارت کافی بر عملکرد اماکن بوم گردی، هتل‌ها، مهمان‌سراها و دیگر اماکن اقامتی اعمال شود.

کرمی خواستار معرفی سدهای ایلام به گردشگران نوروزی شد و اضافه کرد: برای دسترسی گردشگران به این اماکان تفریحی و توریستی باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

وی خواستار ساماندهی ورودی شهرهای استان و رفع نواقص مسیرهایی که ازنظر دسترسی با مشکل خط‌کشی و ترمیم مواجه هستند، شد و گفت: برای عبور راحت و آسان مسافران از مسیرهای ارتباطی استان، باید نسبت به نصب علائم جاده‌ای اقدام لازم صورت پذیرد.

معاون استاندار ایلام افزود: پیش‌بینی می‌شود که گردشگران بیشتری نسبت به سال‌های گذشته ایلام را برای مقصد سفر نوروزی خود انتخاب کنند، باید در معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان، در بین شهرستان‌ها عدالت و مساوات صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/ع

نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر ایلام برای نوروز ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.