استقرار دو ایستگاه هلال احمر برای ایام نوروز در اسفراین

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان اسفراین گفت : دو ایستگاه سلامت نوروزی هلال احمر ایام نوروز در شهرستان اسفراین مستقر می شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ روح الله جمشیدی رئیس شعبه جمعیت هلال احمر اسفراین گفت : یک ایستگاه در میدان مادراستقرار دو ایستگاه سلامت هلال احمر برای ایام نوروز در اسفراین شهرستان اسفراین و ایستگاه دیگر در دوراهی روستای ایرج مستقر می شود.

وی  با بیان اینکه تست سلامت ،آموزش امداد و راهنمای مسافران در این ایستگاه انجام می شود، افزود : این ایستگاه از 28 اسفند فعالیت خود را آغاز  می کند و تا 16 فروردین 97 فعال خواهد بود.

وی از فعالیت دو پست ثابت این جمعیت در پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید رگبار اسدلی و شهید نوری حقانی ایرج خبر داد و گفت: پنج نجاتگر به صورت شبانه روزی ، با آمبولانس و ست نجات در این پایگاه فعال است .

رئیس شعبه جمعیت هلال احمر اسفراین همچنین افزود: یک پایگاه فصلی در عباس آباد نیز فعال است که با سه نجاتگر و یک آمبولانس مسیر جاده اسفراین به سبزوار را پوشش می دهد.

 جمشیدی با تاکید بر اینکه شماره تماس112 به صورت شبانه روزی پاسخگوی همه مردم است گفت: تماس با این شماره با گوشی بدون سیم کارت و یا حتی قفل شده نیز برقرار می شود.

گفتنی است : همچنین در مجاورت ایستگاه سلامت این جمعیت واقع در میدان مادر ،خیمه نماز و فضای دوستدار کودک نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/آ

خدمات رسانی هلال احمر به مسافران در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.