سلطانی فر: تخصصی در نتیجه دربی ندارم/ شما عادت دارید چالش سازی کنید

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخی رسانه‌های ورزشی در مورد جلسات قبل از دربی دنبال چالش سازی هستند.

سلطانی فر: تخصصی در نتیجه دربی ندارم/شما عادت دارید چالش سازی کیندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  محمد سلطانى فر در جمع رسانه های ورزشی گفت : امروز برای اولین بار نشستی را با مطبوعات ورزشی برگزار کردیم و این اتفاق قبل از دربی 86 افتاد و اطمینان می دهیم که شک و شبهه ای در این باره وجود ندارد و فقط خواستیم پیشنهادات شما را در حضور مدیران استقلال و پرسپولیس بشنویم.

او ادامه داد: خوشبختانه با راه افتادن فضاى مجازى و رفتن ورزشى نويسان به  سمت اطلاع رسانی از این طریق و همچنين گسترش رسانه هاى مكتوب در حوزه هاى مختلف حجم رسانه هايى كه ما با آنها روبرو هستيم بسار بالاست، هم اکنون بالغ بر٣٠٠ نشريه در حوزه مجازى و رسانه ها قلم مى زنند،به همين منظور به دنبال يك فرصت بوديم تا رسانه ها را دور هم جمع كنيم و از آنها بخواهيم ديد گاه و نظر خود را در مورد فعاليت هاى ورزشى از جمله  شهر آورد های بسیار مهم و ديگر موضوعات ارائه  و پیشنهاد های خود را در این باره اعلام کنند.

آیا ورزشی نویسان در فرهنگ سازی نقش دارند؟

سلطانی فرگفت :از مديران سرخابى ها خواستيم كه در اين مراسم حاضر شوند تا شنونده صحبت هاى رسانه ها باشند.بايد اين سوال را مطرح كنيم كه آيا ورزشى نويسان ما در قبال آنچه كه در فضاى مجازى مى گذرد خودشان داراى مسئوليت اجتماعى مى بينند يا خير ؟ آيا آنها در ترویج کوچکترین فرهنگ ها در میان هواداران سهیم هستند یا خیر؟ بايد بدانيم فضاى فرهنگ سازى هم يكى از وظايف مطبوعات است و اين سوال بايد خيلى جدى مطرح كنيم كه چه مسئوليت هايى را در قبال فرهنگ سازى با هواداران داريم؟

تحت هر شرایطی شما در نهایت چالش خبری می سازید

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در مورد شك و شبهه هاى بوجود آمده به دليل اين مراسم اضافه کرد: اين همان شك و شبهه هايى است كه شما ورزشى نويسان دائم در نظر داريد و در نهايت به قول خودتان چالش خبرى ايجاد می كنيد .سال هاى زيادى است كه تدريس روزنامه نگارى مى كنم و خيالتان راحت باشد و هيچ شك و شبهه اى نيست.ما هر كارى كنيم در نهايت مطبوعات صحبت هاى خود را مطرح مى كنند .خواهش من از رسانه ها اين است براى يك بار هم كه شده بدون شك و شبهه نشست همدلى را برگزار كنيم و ما تنها شنونده مطبوعات باشيم.

تخصصی در پیش بینی دربی ندارم

درباره نتيجه دربى 86 گفت :نمى دانم .به هيچ عنوان ورزشى نيستم و تخصص هايى كه شما عزيزان در حوزه ورزشى داريد، من ندارم.

سلطانى فر در مورد بودجه هايى كه به مطبوعات ورزشى تعلق مى گيرد و آنها اين بودجه را عادلانه نمى دانند گفت :چون اسم عادل را آورديد پس اين سوال را از او بپرسيد .ما سعى مى كنيم آنچه كه در اختيارمان قرار مى گيرد را به عادلانه ترين شكل در حوزه هاى ورزشى ،بيمه و يارانه در نظر بگيريم و ان شاالله مطبوعاتى هم از اين موضوع بهره مند مى شوند.

استقلالی ها به احترام پرسپولیسی ها نیامدند

درباره لغو حضور بازيكنان استقلال و پرسپوليس در اين مراسم گفت :اعلام كردند كه پرسپوليسى ها ساعت ١١ تمرين دارند و به همين منظور بازيكنان استقلال به احترام آنها نيامدند و احتمالا پيشكسوتان هر 2 تيم در مراسم حضور خواهند داشت.

سلطانى فر گفت :ما در نظر داريم مطبوعات را در حوزه معاونت رسته بندى كنيم و از اين پس با آنها نشست و برخاست داشته باشيم .هدفمان اين است كه امروز با رسته هاى ورزشى نشست داشته باشيم اين اولين نشست من با رسانه ها خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار