رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد گفت: همزمان باآغاز هفته وکالت ۶٣ نفر از کارآموزان کار خود را به عنوان وکیل پایه یک آغاز کردند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت: همزمان باآغاز هفته وکالت و در چهارمین دوره مراسم تحلیف کارآموزان وکالت استان یزد، ۶٣ نفر از کارآموزان کار خود را به عنوان وکیل پایه یک آغاز کردند.

 محمد حسین جعفری در این مراسم ضمن تبریک هفته وکیل مدافع گفت: وکلا امروز در تحلیف خود سوگند یاد می كنند كه در حرفه مقدس وكالت مدافع حق و عدالت و حامی ستمديدگان و مظلومين باشند.

وی گفت: اتيان به سوگند در واقع كليد ورود كارآموزان به حرفه مقدس وكالت است.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان یزد افزود:هم اکنون حدود ٩۰۰ وکیل پایه یک در استان یزد مشغول خدمت هستند.

امام جمعه موقت شهر یزد هم در این مراسم شغل وکالت را از با ارزش ترین شغل ها دانست و گفت: وکالت به معنی نمایندگی از کسانی است که به هر دلیل توان دفاع از حق خود را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین معزالدینی با بیان اینکه قطار وکالت باید روی ریل آزادی و عدالت حرکت کند، از وکلا خواست جدای از تمایلات نفسانی و مادیات همواره دغدغه کشف حقیقت را داشته و طرفدار حق باشند.

در پایان این مراسم ۶٣ نفر از کارآموزان وکالت با اتيان سوگند، پروانه وکالت پایه یک خود را دریافت و به صورت رسمی کار خود را آغاز کردند.

یک زن ویک مرد روشن دل (نابینا )هم در جمع کارآموزان این دوره حضور داشتند.

انتهای پیام/ ی

فعالیت  ٩۰۰ وکیل پایه یک در استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار