رئیس دانشگاه علم و صنعت خبر داد؛

دانشگاه علم و صنعت متولی ارتباط علمی با آلمان

برخورداری با اشاره به گسترش تبادلات علمی بین ایران و آلمان گفت: دانشگاه علم و صنعت متولی ارتباط علمی با کشور آلمان است.

دانشگاه علم و صنعت متولی ارتباط علمی با آلمانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در افتتاحیه مراسم روز علم ایران و آلمان که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: امروز ما میزبان مراسم روز علم ایران و آلمان هستیم که این برنامه با هماهنگی وزارت علوم کشورمان و آلمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علم و صنعت متولی ارتباط علمی با کشور آلمان است گفت: در این جلسه 60 مسئول نهادهای پژوهشی دانشگاه‌‌های کشور و 50 دانشگاه از سراسر ایران حاضرند که با کشور آلمان همکاری دارند و همچنین در این جلسه برخی پروژه‌ها میان این 2 کشور مورد بررسی و تبادل قرار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت اضافه کرد: در حقیقت این گونه همایش و برنامه‌ها می‌تواند تبادلات علمی دو کشور را بالا برده و کارهای آموزشی و تحقیقاتی را سامان بخشد.

برخورداری اضافه کرد: حدود 6 ماه پیش از طرف وزارت علوم کشورمان و آلمان 23 پروژه در سطح ملی برنامه ریزی و تعریف شده است و درواقع این نشست می‌تواند همکاری‌های بین‌المللی دو کشور را گسترش دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه علم و صنعت حدود 100 دانشجوی خارجی دارد یادآور شد: امیدواریم برگزاری همچین دوره‌هایی روابط علمی دو کشور را در سطح بین‌الملل گسترش دهد.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس دانشگاه علم و صنعت در افتتاحیه مراسم روز علم ایران و آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار