مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

رشد 3درصدی مشارکت همدانی ها در ورزش همگانی

رسول منعم از رشد سه درصدی در مشارکت همدان در ورزش همگانی خبر و گفت: مشارکت مردم استان همدان در سال 96 به 26 درصد افزایش یافته است .

رشد 3درصدی مشارکت مردم همدان در ورزش همگانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان همدان نسبت به هیات های فعال و پویا نگاه حمایتی متفاوت دارد،گفت: قهرمان پروری یکی از ویژگی های تعیین شده برای حمایت های بیشتر است و در همین راستا 34 ورزشکار مستعد برای حضور در مسابقات آسیایی شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند.

وی با تاکید بر توسعه ورزش‌های همگانی  در بین مردم بیان کرد: توجه به توسعه و تقویت ورزش کارکنان، توجه به برگزاری جلسات شورای ورزش همگانی،‌ برگزاری همایش های همگانی، برگزاری 13 همایش پیاده‌روی در استان با پخش مستقیم تلویزیونی و توجه به ورزش بانوان از جمله برنامه‌ها و اهداف دستگاه ورزش استان در این حوزه بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به رشد 3 درصدی مشارکت در ورزش همگانی، گفت: مشارکت مردم استان همدان سال گذشته در ورزش‌های همگانی ۲۳ درصد بوده است که خوشبختانه این آمار در سال 96 به 26 درصد افزایش یافته است که این میزان از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با بیان اینکه اداره  ورزش و جوانان همدان در دو سال اخیر دستاوردهای مطلوبی در  حوزه ورزش قهرمانی داشته است، گفت: در حوزهای ورزش همگانی و امور جوانان نیز دستاوردهای خوبی داشته است .

منعم در ادامه افزود: اداره ورزش و جوانان ضمن افزایش مدال‌آوری‌های قهرمانی، در توسعه زیرساخت‌ها، افزایش سرانه ورزشی و ایجاد امید و نشاط در بین جوانان موفق عملکردی موفق داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: خوشبختانه در هشت ماهه امسال ورزشکاران استان همدان 85 عنوان فراملی در 22 رشته ورزشی کسب کرده‌اند و در رقابت های کشوری نیز ورزشکاران استان 68 عنوان تیمی و 622 عنوان انفرادی کسب کرده اند.

انتهای پیام/د.ا

توسعه ورزش های همگانی در استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.