اتمام ایمن‌سازی جاده‌های خوزستان تا قبل از نوروز  

رئیس پلیس‌راه خوزستان از اتمام کار ایمن سازی محور‌های استان تا قبل از سفر‌های نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رضا دولتشاهی، رئیس پلیس‌راه خوزستان گفت: پلیس‌راه خوزستان برای آماده‌سازی و ایمنی محورهای خوزستان طی دستوری از تمام پاسگاه‌های جاده‌ای خواستیم که تمام نقاط حادثه‌خیز را  شناسایی و به‌روزرسانی کنند.

وی افزود: در طی جلسه مشترکی که با راهداری و راه و شهرسازی داشتیم  نقاط شناسایی‌شده‌ای که نیاز به نصب علائم و خط‌ کشی و همچنین ایمن‌سازی داشتند را اعلام کردیم و امیدواریم که در کوتاه‌ترین مدتی که امکان دارد تا قبل از شروع سفرهای نوروزی خدمات لازم را فراهم کنیم تا بتوانیم وضعیت محورها را تا حدی ایمن‌سازی کنیم.

رئیس پلیس‌راه خوزستان با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی گفت: با توجه به اینکه سفرهای نوروزی از 15 اسفند آغاز می‌شود در جمع‌بندی جلسه مشترک با راهداری و ره و شهرسازی  بناشده از این تاریخ در هیچ محوری، عملیات اجرایی نداشته باشیم .

وی گفت: حدود 20 روزی است که خط ‌کشی و نصب علائم در محورهای اصلی و ورودی و خروجی استان و همچنین تمامی نقاط مهم، شروع‌شده و هم‌اکنون در حال انجام است و امیدواریم تا قبل از شروع سفرهای نوروزی به وضعیت قابل قبولی برسیم.

انتهای پیام/م

ایمن‌سازی جاده‌های خوزستان تا قبل از آغاز نوروز به پایان می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار