عملکرد خوب نیروی انتظامی ملایر در طرح کرامت

دادستان شهرستان ملایر گفت: در ماه گذشته کشفیات مواد مخدر بسیار خوبی داشتیم و نیروی انتظامی در این زمینه در ماه گذشته عملکردی بسیار خوبی داشته است.

عملکرد خوب نیروی انتظامی ملایر در طرح کرامتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید احمدی‌فر،دادستان شهرستان ملایر در جلسه طرح کرامت با اشاره به اینکه ما جاهایی ورود پیدا کردیم که خروجی داشته باشد، بیان داشت: در ماه گذشته کشفیات مواد مخدر بسیار خوبی داشتیم و نیروی انتظامی در این زمینه در ماه گذشته عملکردی بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه فقط در یک مورد از کشفیات یک کیلو هروئین را داشتیم، افزود: تریاک و مواد دیگر نیز کشف شده است که نشان از فعال بودن ما در این زمینه است که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم.

دادستان شهرستان ملایر اظهار داشت: یکی دیگر از مواردی که ورود پیدا کردیم انجمن حمایت از زندانیان است یکی از اقدامات انجام شده حمایت از خانواده‌های زندانیان است و ما تا جایی که توان داریم خانواده‌ها را تحت پوشش بردیم و کمک می‌کنیم.

وی افزود: حمایت‌های ما به گونه‌ای است که اجازه نمی‌دهیم خانواده‌های زندانیان بیشتر از این آسیب ببیند به خصوص فرزندان از نظر تحصیلی، تربیتی، کمک‌های مالی و معنوی و کلاس‌های آموزشی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

احمدی‌فر با بیان اینکه کشت شاه دانه یکی از معضلات ما در استان است، گفت: ما در این زمینه نیز ورود پیدا کردیم و تقریبا به تعدادی از کشاورزان و کسانی که اقدام به کشت این محصول را کردند هشداری‌های لازم را داده‌ایم که این اقدام باعث توقف آن شده است و تعداد 11 نفر نیز در این زمینه ارشاد داشتیم.

انتهای پیام/خ

نیروی انتظامی ملایر در طرح کرامت عملکرد خوبی ارائه دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار