معاون توسعه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خوزستان از اختصاص یک هزار و 120 مدرسه در قالب 11 هزار کلاس درس به اسکان میهمانان نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس خدادادی، معاون توسعه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: حدود یک هزار و 120 مدرسه در قالب 11 هزار کلاس به اسکان میهمانان نوروزی اختصاص داده‌شده و کلیه مقدمات لازم نیز فراهم‌شده است.

وی بیان داشت: مدارسی که برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته‌شده است شامل 750 کلاس ویژه، 4 هزار و 700 کلاس درجه‌یک و 5 هزار و 550 کلاس درجه دوم است.

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خوزستان عنوان کرد: 16 مرکز رفاهی و 8 مرکز درمانی نیز به میهمانان در ایام نوروز خدمات ارائه می‌دهند و  کلیه عوامل اجرایی میزبانی از میهمانان نوروزی، حدود 3 هزار نفر هستند که در پایگاه‌های ستاد اسکان استان فعالیت می‌کنند.

خدادادی گفت: ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان اسکان برای فرهنگیان از 4 اسفندماه در خوزستان آغاز می‌شود و تا 23 اسفندماه ادامه دارد و پس‌ازاین تاریخ نیز میهمانان عزیز می‌توانند به‌صورت حضوری از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان استفاده کنند.

انتهای پیام/م

1120 مدرسه به اسکان میهمانان نوروزی در خوزستان اختصاص می‌یابد

برچسب ها: نوروز ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.