معاون سیمای رسانه ملی؛

آموزش و ترویج قرآن از طریق آموزه های اهل بیت (ع) از رسالت های رسانه ملی است

معاون سیمای رسانه ملی گفت: وطیفه رسانه ملی تلاش برای ساختن یک جامعه قرآنی است به همین منظور در رسانه ملی شبکه های اختصاصی و غیراختصاصی به موضوعات مختلف قرانی می پردازند.

آموزش و ترویج قرآن از طریق آموزه های اهل بیت (ع) از رسالت های رسانه ملی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی در اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی گفت: خداوند هدایت اولیه را در وجود همه انسان ها قرار داده است و اگر انسان قدر خود را بداند هدایت ثانویه را نیز درک خواهد کرد وبه تعبیر بزرگان برای پیمودن مسیر الهی، خداوند همه ابزار های مورد نیاز را برای بشرخلق کرده است.

وی با اشاره به این که در سال های اول انقلاب با جریان نهضت آزادی و امور فرقان رو به رو بودیم افزود: این دو جریان ادعا می کردند قرآن از اهل بیت(ع) جدا است ولی امام خمینی (ره) اعلام کردند قرآن و اهل بیت (ع) در کنار هم هستند و وظیفه ما دررسانه ملی تلاش برای ساختن جامعه ای قرآنی است.

معاون سیمای رسانه ملی ادامه داد: یک جامعه قرآنی با تدبیرمشکلات خود را حل می کند و خدا در قران علاوه بر اشراف بر دانش های تجربی و علوم مختلف دین را هم برای هدایت انسان ضروری دانسته است .

میرباقری با اشاره به این که تنها راه برای پیمودن تعالی و شکستن کمر شیطان تمسک به قرآن است گفت:دررسانه ملی شبکه های اختصاصی و غیراختصاصی به موضوعات مختلف قرانی می پردازند و برنامه قرآنی 1441 از سال های قبل و امسال هم برنامه 1451 به قرآن کریم پرداخته است.

رنجبران مدیر کل روابط عمومی صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم با توجه به رشد تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه نسبت به سال های قبل گفت: این مسابقات در رشته های حفظ قرآن کریم، قرائت قرآن کریم و ترتیل و مفاهیم قرآن، خوش نویسی،فیلم کوتاه و آثار پژوهشی با 3 هزار و صد شرکت کننده برگزار شده است و از این پس دبیر خانه دائمی قرآن و عترت رسانه ملی به صورت فعال، ماهی یک بار اقدام به برگزاری مسابقات قرآنی خواهد کرد.


انتهای پیام// ز.ی

 

برگزاری اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی

برچسب ها: مسابقات قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.