بازهم تقابل شفر و دیاز/ العین مربی آرژانتینی به خدمت می گیرد

پس از برکناری رامون دیاز از الهلال عربستان، احتمال دارد این مربی هدایت تیم العین امارات را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال الهلال عربستان مقابل استقلال ایران، مسئولان عربستانی "رامون دیاز" را اخراج کردند و "خوان بران" 40 ساله هدایت رئیس ها را برعهده گرفت.

در شرایطی که گمانه زنی‌های فراوانی پیرامون حضور مربیان سرشناس روی نیمکت هدایت الهلال به گوش می‌رسید، مالکان  باشگاه، "خوان بران" مربی 40 ساله آرژانتینی که طی سه سال گذشه هدایت تیم امید را برعهده داشت را به عنوان جانشین دیاز معرفی کردند و تا انتهای فصل هدایت الهلال را به او سپردند.

در شرایطی که قرار بود دیاز سرمربی تیم ملی عربستان و یا الاهلی شود، اما او این پیشنهادات را رد کرد و اکنون رسانه های عربستانی خبر دادند، دیاز قرار است سرمربی العین امارات و یاران عمر عبدالرحمان شود.

بازهم تقابل شفر و دیاز/ العین مربی آرژانتینی به خدمت می گیرد

پس از پیروزی 6 بر 2 العین مقابل الوحده، مسئولان تیم رقیب استقلال خبر دادند که از عملکرد مامیچ راضی نیستند و قرار است با دیاز قرارداد امضا کنند و حتی سرمربی آرژانتینی اکنون در دبی امارات است تا به زودی قرارداد خود را نهایی کند.

همچنین مامیچ هم از النصر عربستان پیشنهاد دارد و باید دید آیا او هم سرمربی تیم سعودی خواهد شد یا خیر؟

گفتنی است، العین امارات در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با استقلال ایران همگروه است و باید سه شنبه 15 اسفند از شاگردان شفر میزبانی کند.

این مسابقه از ساعت 18:50 آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیاز سرمربی العین می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار